vrijdag 18 maart 2011

Yessssss!!! ...ik ben gepubliceerd in Ett Trykk, een Noors scrapmagazine.


Superrrrr gaaf nieuws!!!!!

Ik ben gepubliceerd in het april nummer van Ett Trykk (klik hier) , een scrap- en kaartenmaakmagazine uit Noorwegen. Ja.... het is niet naast de deur, maar jullie kennen het spreekwoord; Wat je ver haalt is lekker ;-)

Ik ben super trots!!


Ik kreeg in januari een mail met de vraag of ik gastdesigner wilde zijn voor de maand april. Nou daar hoefde ik niet lang over na te denken natuurlijk, ik vond het super!Ik moest 8 nieuwe creaties maken, beschrijving en gebruikte artikelen erbij vermelden, en wat interviewvragen beantwoorden ( en dat allemaal in het Noors, nou ga er maar aan staan.....nee hoor, grapje!!! ...in het Engels uiteraard ;-), en dan de hele boel opsturen naar Noorwegen, waar ze er dan foto's van zouden gaan maken, en die samen met de bijgevoegde tekst tot een artikel maken.
Nou dat is allemaal prima gelukt. Het moeilijkste was, om het niet van de daken te schreeuwen hihi, want ik mocht niks zeggen tot het blad uitkwam. Maar nu staat er een sneak peak op hun site, dus nu mag ik het vast ook wel met jullie delen. Nou bij deze....... ;-)

Zodra ik het blad binnen heb gekregen, zal ik jullie laten zien, wat ik allemaal gemaakt heb.( Ben zelf trouwens ook mega nieuwsgierig, want ik heb behalve die sneakpeak ook verder nog niks gezien van het artikel)

groetjes van een super trotse Elly ;-)

50 opmerkingen:

  1. Nou daar mag je zeker trots op zijn Elly , en ik ben de eerste die je daar mee wil feliciteren.En ik vind het niet zo gek hoor dat ze jou gevraagd hebben. Zulke mooie creatie's horen gewoon in een boek of blad.
    Geniet er maar van.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi! Great work! Love the article and You inspired me a lot! :D

    Take care!

    Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...wat superleuk voor je Elly. Gefeliciteerd hoor!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Well done Elly xx
    I'm not suprised they asked you!
    Your super talented.
    Love, Mel.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Elly. Ik denk dat ik van beroep gemist ben... 'k moest waarzegster geworden zijn. Je ben op weg naar "The Wall of Fame"!!!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Elly,
    Wat ontzettend leuk dat je hiervoor gevraagd bent. Gefeliciteerd Je verdient het.
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou elly daar mag je ook trots op zijn, hartelijk gefeliciteerd ermee.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o wat gaaf meis gefeliciteerd !! ben benieuwd naar wat je nog meer hebt gemaakt !
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Elly dat is idd supergaaf nieuws!
    Sta er niet van te kijken hoor, je verdient het echt!! Gefeliciteerd!
    Enne....nu nog het boekje hè!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig nieuws zeg.
    Van Harte hoor met deze topprestatie.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Elly ! Congratulate!!!! I;m so happy because i think that you are so crazy about scrapbooking!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van Harte Gefeliciteerd Elly.
    Je hebt het verdient en daar mag je best trotst op zijn
    Net zoals Agnes zegt nu nog een boekje.
    En ze noemen jou Gast Artieste super gaaf hé.
    Ik vind het echt geweldig leuk voor je, geniet er van meid.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat gaaf voor je, daar mag je terecht super trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd...geweldig je maakt ook zo aparte mooie kaarten!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Elly
    van Harte Gefeliciteerd!!!
    je hebt het verdient hoor je kaarten zijn schitterend mooi
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Elly,
    Van ♥ Gefeliciteerd.....dit is toch wel heel goed nieuws en ik ben heel benieuwd naar de kaarten die in dat boek staan. Geniet maar lekker, want het is toch wel een hele eer.
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat!!!!
    Ben benieuwd naar de modellen, zullen uiteraard weer heel erg mooi zijn.
    Die Noren hebben een goede smaak vind ik!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I look forward to see you in Ett Trykk
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wowwwww Elly wat superrrrrr gaaaaaaaf zeg...maar kan ook niet anders met zulke gave kaarten in die prachtige stijl van jou !!
    Jij hebt een geweldig weekend !
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi Elly!
    zoooooooooooo, leuk voor je en ze hebben gelijk je bent een super talent!!!!
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig, daar mag je zeker trots op zijn!
    Ik ben heel benieuwd naar je creaties! Het kaartje wat ik hierboven zie is al weer erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super Elly,

    Een mooier compliment kan je niet krijgen hé
    Ben benieuwd naar al het moois wat je hebt gemaakt.
    Groetjes en een fijn weekend!
    Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OOOOOOO ik heb nu een beroemd vriendinnetje!!!OOOO meid wat een eer en wat verdien je dat met de prachtige kaarten die je maakt!!!
    Ik vind het superrrrr leuk!!! En ben heeeel nieuwsgierig!
    liefs,
    Angie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hier nog zo'n trots dinnetje...wat gaaf hè? Zomaar in zo'n prachtig blad, en nog over de grens ook!! Super hoor, je verdient het!
    Gelukkig had ik je werkstukken al bewonderd voordat ze naar Noorwegen vertrokken, en ik weet dus dat je jezelf overtroffen hebt!
    Ze zijn SCHITTEREND!!
    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd hoor Elly!! Je kaarten zijn supermooi! En ben ik erg nieuwsgierig naar die kaarten natuurlijk.
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Elly.

    Hartelijk gefeliciteerd, daar mag je wel mega trots op zijn, maar mooie kaarten maken is jou wel toevertrouwt.
    Groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. natuurlijk ben je supertrots, gefeliciteerd, ik ga even op de site kijken, ben wel nieuwsgierig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Big time Congrats girl! I am so happy for you...Of Course, your creation is fabulous!! It is also unique and beautiful too! Thank you for all of your inspiration to me... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte gefeliciteerd! Geweldig dat je creaties in een tijdschrift komen te staan. Je kaarten zien er altijd super uit dus ik kan me goed voorstellen dat ze jou hebben gevraagd om gastdesigner te zijn. Geniet ervan!

    groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wowwww Elly,van harte gefeliciteerd.
    Je heb het echt oprecht verdient,wat je kaarten zijn schitterend.
    Ik sluit me bij de andere aan,nu een boekje maken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Fabulous and you so deserve it, your cards are always just stunning!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geweldig leuk voor je, je verdient het, je creaties zijn altijd zooo mooi, echt heel leuk voor je

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Congratulations Elly! Your cards are always so pretty! Can't wait to see what you did!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat geweldig voor je, Elly. Gefeliciteerd ermee, Ik geloof je graag dat het erg moeilijk was om zo lang nog niks te mogen vertellen.
    Je mag zeker erg trots op je zelf zijn en je prachtige creaties. Wij zijn erg nieuwsgierig, wat voor moois in het boekje staat!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Elly


    Harstikke leuk zeg in een Noors blad te komen.
    Gefeliciteerd hiermee en geniet ervan.
    Ik zie de kaarten wel verschijnen t.z.t.
    Fijn weekend en groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat is een felicitatie waard Elly!
    PROFICIAT!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Van harte gefeliciteerd!!!! Super!!!! Jouw werk kon ook niet onopgemerkt blijven, je hebt het verdiend. Ben reuze nieuwsgierig naar het artikel, jouw weekend kan niet meer stuk!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Congratulations Elly.....you and your beautiful creations definitely deserve to be published!!!! You inspire me!

    Pam

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Congratulations Elly! I've been following your blog for awhile now; your work is simply gorgeous and you have given me so much inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ooooh wat gaaf... onze Nederlandse Elly in een Noors blad!! Van harte gefeliciteerd, dat is echt superleuk!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat onzettend leuk zeg Elly. Daar mag je zeker trots op zijn. Van harte hoor.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Woooow your cards are always just stunning!!!!
    It looks so great in Ett Trykk.
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Elly - moje gratulacje, Twoje prace są śliczne i dobrze, że pokazano je innym. Zdolna z Ciebie kobitka:))

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Congrats!! Your cards should be in magazines to inspire the world. Love your work...

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Congratulations Elly!!! You deserve this honour so much!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoihoi

    Oooh wat gaaf van harte gefeliciteerd!!!
    Ik vind het zooo leuk voor je
    Ik heb pas ook een paar "Elly kaartjes " gemaakt haha
    Liefs sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Congratulations Elly! You have more than earned a place in the spot light. I can't wait to come visit and see what you have been up to over the week. I absolutely love your work! Thanks for sharing and Congrats again! Blessings

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wowwwww Elly wat geweldig zeg. Gefeliciteerd hoor. We zullen wel wat zien t.z.t. ;-).

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi BN'er!

    Gefeliciteerd!!!Wat ontzettend leuk voor je.
    Hou je alleen wel je schoenen aan???Haha.
    Ben benieuwd naar de rest van het artikel.Kan me niet anders voorstellen dan dat het allemaal hele mooie kaarten zijn.

    Groetjes uit Spijkenisse,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.