vrijdag 18 november 2011

Artikel in de Creatief met kaarten.

Hoi meiden,

Gisteren kwam de nieuwste Creatief met Kaarten uit (nr 33 -Winter 2011), dus ben ik naar de winkel gesjeesd( 2 keer zelfs hihi , want smiddags was de vracht net binnen en moest nog worden uitgepakt, dus moest ik tegen sluitingstijd weer terug :-) ) om er eentje te kopen......Waarom?? Ik mocht erin staan met een artikel voor Papicolor Classic Cards, dus ik was super nieuwsgierig hoe het geworden was. Nou, hartstikke gaaf dus!!:-)( ben zo trots als een aap hahaha)
Hier één van de vijf kaarten die er van me in staan. Er staan nog veel meer prachtige kaarten in van anderen, dus ik zou zeggen....sjees ook even naar de winkel :-) :-)

groetjes,
Elly

44 opmerkingen:

  1. Hoi Elly,

    Wat leuk meid gefeliciteerd!
    Je kaartje is echt super leuk.
    Mooie zachte kleuren en leuke stansjes heb je gebruikt.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig zeg superleuk nieuws!
    Dit kaartje is alweer een topper.
    Ik ben benieuwd hoe de rest eruit ziet,maar die krijgen we vast nog wel te zien.haha

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk zeg! Gefeliciteerd!
    En een pracht kaart weer :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefelicteerd Elly met je artikel in dit tijdschrift.
    Ik zal zeker ook dit boekje kopen, maar in Belgie komen ze wat later.

    Prachtig kaartje

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je daarin staat, gefeliciteerd, en wat een mooi kaartje weer!
    Ik geloof graag dat je dan al voor de deur staat te trappelen om het resultaat te zien, zo zou ik ook zijn hoor :))
    fijn weekend alvast, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so pretty! As always so much attention to detail. Just a lovely job!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sjees straks ook even hoor El.
    Deze kaart is in iedergeval al prachtig!!

    Groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd elly en je kaart is prachtig ook het doosje dat eronder staat.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is heel mooi geworden! Ik ben benieuwd naar je andere kaarten. Ik ga ook gauw sjezen naar de winkel, want van mij staat er ook wat in;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elly gefeliciteerd, zo langzamerhand wereldberoemd. Geweldig, wat gaaf. Ga wel kijken in de winkel goor. Je kaart is weer schitterend. Anders kan ik het niet zeggen.
    groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh what a wonderful scene you've made Elly.
    luv
    debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super dat je in een blad sta met je creatie.
    Gefeliciteerd, je kaart is ook heel gaaf.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo elly
    hopelijk blijf je wel gewoon elly
    met al die bekendheid
    hahaha nee hoor gekheid
    maar hartstikke leuk hoor
    je ben echt een kunstenares
    ik kan weer alleen maar zeggen heel erg mooi
    nooit maar nooit kan je iets anders zeggen van bv ooh nee dat is niet mooi
    bij jou alyijd mooi


    groetjes gré en geniet van je freubelen

    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig voor je Elly,je kaart is schitterend.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat geweldig leuk zeg, je timmert flink aan de weg! Hoe lang duurt het nog dat er een boek van jouw hand komt??
    De kaart is weer prachtig, een soortgelijk tafereeltje heb ik ook al eens gemaakt dus dat zul je op mijn blog ook nog wel eens langs zien komen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig is dit chique kaartje, gaaf is dat om jezelf in een blad te zien staan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou ja zeg, ik heb hem gister met de post gehad en effe snel doorgebladerd, niet gelezen dus, en toen kwam ik langs dit artikel en moest meteen aan jou denken en dacht bij mezelf dat ze eens aan jou moesten vragen om kaartjes te maken!!! En nu zie ik dus dat die kaartjes van jou zíjn!! Grappig..... ze zijn prachtig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig elly , ik ga zo even naar Bruna. ben heel benieuwd.....
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De postbode bracht em al hier ;) Wat super tof zeg! Je kaarten zijn prachtig!!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Elly your card is so pretty!!
    I love the colour, just stunning!
    Cool that your in a magazine with your cards xxxx
    Love, Mel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtig kaartje en wat een eer om in dit blad te mogen staan, gefeliciteerd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig leuk nieuws ELLY.
    Van harte gefeliciteerd.
    Je kaart is anders ook heel prachtig mooi.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow super leuk voor je Elly! Gefeliciteerd, een hele eer, maar je kaarten ook super mooi en heel origineel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi elly
    kan begrijpen dat je hard naar de winkel liep,en je mag heel trots zijn met de plaatsing!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk voor je, gefeliciteerd! En de kaart die je nu laat zien, is weer geweldig!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Elly,

    Ik heb de creatief vanmiddag in de lunchpauze gehaald en op m'n werk doorgebladerd (kon niet wachten hihihi)en zag je creaties staan. Ik vind het heel leuk voor je dat je er in staat.Je kaartjes zijn schitterend.

    groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  27. normalnie genialne połączenie wykrojników :)
    kocham zimowe klimaty :)
    pozdrawiam !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Elly,

    Van harte hoor meid.
    Wat geweldig dat je weer een een hobbyblad staat.
    Ik sjees morgen geloof ik ook maar weer naar de winkel.
    Je kaart in deze blog post is zo als altijd, weer helemaal SUPER.
    Ik kan hier zo van genieten.
    Een heel fijn weekend gewenst.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk zeg, meid gefeliciteerd dik verdiend!!
    De kaart is ook erg leuk weer.
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Elly,
    I had to look closely to see the delicacy of this work. The snowflakes complemented the beauty of your card. Loved it!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi hoi Elly,
    leuk zeg dat je nu weer in een blad mag laten zien wat jij allemaal maakt!
    Terecht overigens, want die maaksels van jou stelen toch steeds weer mijn hart!
    Dit winterschouwspel ook weer, prachtig!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig kaartje Elly, heb het artikel gezien!
    Heel leuk en je kaartjes zijn stuk voor stuk erg mooi, je pikt zo er zo uit!

    Liefs en fijn weekend,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je kaartjes in de Creatief met kaarten zijn prachtig, zag meteen dat ze van jouw hand kwamen (zonder je naam te hebben gezien). Leuk dat je in het blad staat.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Helemaal verdiend dat je in wat voor blad dan ook mag publiceren!
    Dit kaartje is ook weer helemaal super!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lieve Elly,

    Meis wat verdien je dit toch...gefeliciteerd!
    Hier kun je met recht zo trots als een aap op zijn!

    Ja en deze kaart is ook weer zo prachtig gemaakt...de zachte kleur en dan die schattige huisjes..ohhh..het is zo mooi!
    Ik snap helemaal waarom ze jou uitkiezen hoor El!

    Nou meis..wens je een mooie zondag,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh wat leuk, ze verkopen hem hier niet in de buurt, moet ik naar de stad, maar ben wel benieuwd! Deze is in ieder geval al prachtig!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  37. En wat staan je kaartjes er mooi in!!! Wooww wat zal je trots zijn en ehh ik ook want ik heb een beroemd dinnetje!!! En je kaartjes zijn echt prachtig!!
    Liefs,
    Angie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. je hebt een super artikel gemaakt Elly!
    schitterende kaarten zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat fijn om te lezen dat je zo lekker gaat. ik ga hem zeker in mijn mandje laten vallen deze week.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hi Elly Congratulations on getting yourself in a magazine, very well deserved. Wish we could get it here in England. All your cards are beautiful. Margaret. x

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Awesome composition you've created making the most beautiful scene!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.