donderdag 24 maart 2011

Hij is binnen........................!!!!!

Nou meiden, ik heb hem binnen gekregen hoor..... het april nummer van Ett Trykk, het Noorse scrap- en stempelmagazine waarin ik ben gepubliceerd...... Het is maar liefst een 11 bladzijdes tellend artikel geworden, hoe gaaf is dat dan !? Ik heb foto's gemaakt van alle bladzijden, en die zie je hieronder. Ik heb de orginelen er ook nog even onder gezet, want de kleuren op de foto's komen nogal anders (donkerder en feller) over dan in werkelijkheid. Ik hoor weer graag wat jullie er van vinden!!

groetjes,
Elly




































































59 opmerkingen:

  1. GAAAAAAAAF!!!!! En ik bofte vandaag, want ik mocht hem ook doorbladeren. Het is echt super, El!!
    Dikke kus van je din! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly, want gaaf om je eigen creaties terug te zien in een tijdschrift!
    En alles is even mooi.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Je kaarten zien er ook echt geweldig uit allemaal. Erg leuk dat je met zoveel bladzijden in een tijdschrift staat.

    Knuf,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat is effe gaaf zeg. Nou van mij mag je naast je schoenen gaan lopen hoor. Daar mag je supertrots op zijn. Ik vind het geweldig leuk voor je. Nu je eigen boek.........?
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou elly daar mag je super trots op zijn

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brillaint Elly!!!
    They are all beautiful,no wonder they are in the magazine.
    Congratulations,you clever thing!
    Love, Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal super! Prachtige creaties!
    Ik kan me voorstellen dat je trots bent op zo'n mooi artikel in een magazine!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wwwwwaaaauww

    zo super geweldig!!!!

    gefeliciteerd met je 11 bladzijden in dit tijdschrift!

    Groetjes
    tine
    ps ik ben heel trots dat ik volger van je ben

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owwwwwwwwww wat gaaf en leuk voor je superrrrrr
    gefeliciteerd, ga alles nog even bewonderen!
    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elly you are a star - but then we all knew that anyway. Your creations are stunning - every one of them. Congratulations on being published.

    Edna x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat geweldig zeg WOW.
    je maakt ook werkelijk prachtige dingen kan ik je zeggen.

    groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe gaahaaf?? Nou vreselijk gaaf!! Wat een eer om met je schitterende creaties in een blad te staan! Hartstikke leuk ook om te zien!

    Eh... mag ik je handtekening?

    Groetjes. Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Elly,
    Wat zullen de dames in Noorwegen druk zijn de komende tijd!!! Zulke prachtige dingen willen zij natuurlijk ook meteen maken;-)
    Het is toch wel héél erg leuk om jouw creaties in een buitenlands blad te zien staan compleet met foto en al...Wat zul jij trots zijn en volkomen terecht!!!
    Hartelijk gefeliciteerd met dit succes...
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig!!!! Dat geeft wel een kick he!
    Je kaarten zijn ook prachtig.
    Geniet van dit succes hoor.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt helemaal geweldig hoor!!
    Het is je gegund hoor,je creaties zijn altijd prachtig.
    Veel plezier met nagenieten hiervan.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat geweldig!! Wat zal je trots zijn en terecht!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Elly,
    11 bladzijden.......maal hoeveel keren al bekeken? ☺☺☺ GEWELDIG. Je mag er ook van genieten en trots op zijn.....terecht.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Elly.

    Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik het super vindt.
    HARTELIJK GEFELICITEERD.

    GR. Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. How exciting!! You rockstar!! And rightly so - your creations are fabulous. Congrats Elly!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, dit is toch de kroon op je werk!!!!!!
    Al die Noren die nu allemaal oh en ah roepen (op z'n Noors dan!) als ze het tijdschrift doorbladeren, daar word je toch helemaal warm van!!!
    Helemaal geweldig, houd dit gevoel maar lang vast!!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauwwww wat een prachtig echt gaaf Elly en de kaarten zijn weer geweldig , Super meid daar mag je trots op zijn.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. van harte gefeliciteerd zeg dat is een grote eer joh en dik verdiend ook

    BeantwoordenVerwijderen
  23. How wonderful! Some of your cards remind me of beautiful wedding cakes that are too pretty to eat! Very inspiring :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauw, wat zul jij trots zijn en terecht, het ziet er allemaal schiutterend uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Elly van harte gefeliciteerd met dit succes.
    Geweldig zeg !!!!!!!!!!!!!!
    En wat ziet alles er schitterend uit ze zijn stuk voor stuk super gaaf.
    Geniet er van en net zoals Adrie zegt nu een eigen boek.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd Elly, wat ziet het er allemaal schitterend uit. Geweldig joh.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Waanzinnig!!! Echt helemaal te gek, wat ziet het er mooi uit en wat zijn je creaties fantastisch! Nogmaals van harte gefeliciteerd. Ik wens je alvast een fijn weekend, maar volgens mij kan die niet meer stuk hihiii.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauwww...wat gaaf Elly. Je hebt het dik verdiend hoor, je kaarten zijn prachtig!! Geniet er maar van!!!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig Elly, je mag echt trots zijn, je kaarten zijn gewoon superschitterend, dus je hebt het met recht verdiend, geniet er maar lekker van,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Meid wat geweldig...je heb het verdient hoor..je maakt ook zo speciaal eigen kaarten...gefeliciteerd!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super Elly om zo je creaties in blad te zien staan.
    En stuk voor stuk weer schitterende creaties.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte gefeliciteerd Elly. Waanzinnig knap en een enorm compliment. Wat een eer om in dit blad te staan. Maar je werken zijn ook fantastisch en wat komen ze mooi uit in het blad. Echt een eervolle vermelding waard en dat meen ik echt.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat gaaf is dit, schitterend artikel is dit geworden, maar tja wat wil je met zulke kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wowza! What an honor and sooooo many pages! It looks like your article is the whole magazine! Very cool! But no surprise since your work is amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wowwwww Elly,wat schitterend.
    Echt geweldig voor je,meis je heb het oprecht verdiend..

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Nou zeg dat is geen artikel meer maar een blad op zich! Wat geweldig voor je :D
    Wanneer komt het boek???

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Congratulations! Such beauty! Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lieve El, Wat een mooie foto's zijn het geworden van jouw schitterende kaarten!! Ben benieuwd naar alle reacties die je zult krijgen.Maar je hebt het verdiend wat je kaarten zijn echt uniek!! Liefs van monique (ik ben je echt niet vergeten maar heb het razend druk gehad! ik mail je snel!! liefs!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hi Elly, Your creations look fabulous in the magazine, but we know they look even more magnificent on your blog. Congratulations and it must make you very proud of your creative success. Hugs Rita xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw, wat gaaf Elly!
    Leuk dat je de foto's en de creaties
    ook even laat zien!
    Ze zijn allemaal weer beeldschoon!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  41. So excited for you. Your work is stunning and should be showcased in a magazine for all to see. Congrats.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik moet steeds weer even kijken, zo mooi vind ik het!!!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Elly, I jsut found your site today ,your cards are to drool over I love everyone of them .What a great and special thing to have them all published Im sure we will see many more. can you tell me how you made the flowers I didn't see how you did them .Stunning

    BeantwoordenVerwijderen
  44. HELEMAAL SUPER Elly.
    Wat zal je er veel volgers bij krijgen.
    En dat zonder een candy weg te geven ha ha.
    Maar je mag met recht SUPER trots zijn.
    Fijn weekend gewenst.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Congratulations Elly! I check your blog daily to see your beautiful creations. Your work is very unique, and you deserve the magazine article!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Beautiful, Beautiful, Beautiful! All so very gorgeous! Good for you Elly to have such nice coverage in a magazine!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat moet dat geweldig zijn om gevraagd te worden om zo'n mooi artikel in een tijdschrift te mogen maken. Van harte gefeliciteerd en je creaties verdienen het.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Nou Elly wat een prachtige kaarten en wat zal je trots zijn, en met recht!!. Ik kan het me helemaal voorstellen. Gefeliciteerd hoor!!
    groetjes
    Jelly

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ziet er geweldig uit! Je creaties voor het blad zijn super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik sluit me helemaal aan bij alle reacties hier boven.Wat zal je trots zijn...en terecht!
    Hoeveel keer heb je zelf het blad al doorgebladerd???

    Groetjes,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Congratulations Elly!
    You work are always amazing and beautiful :)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Elly

    Many congratulations on being published, your cards are so beautiful and amazing.

    irene
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Zo ontzettend trots op mijn tante!! Dikke kus, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hallo Elly,

    Ik kwam toevallig langs jou blog en zie dit.
    Echt geweldig mooi!!
    Helemaal top!!

    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wauw Elly,
    van harte gefeliciteerd met je publicatie. Daar mag je best heel trots op zijn hoor!! En nog maar liefst 11 pagina's. Het ziet er allemaal zo mooi uit! Ik ben volger geworden, want ik geniet altijd van je prachtige creaties.
    hartelijke groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ochhhhhhh Elly, jeetje wat geweldig gaaf.....

    Van harte smakker de smak smak....enig en ere wie ere toekomt hoor, je maakt de mooiste kaarten en ben er altijd in de ban van...

    Geniet er maar lekker van...geweldig om te zien hier, genieten we ook in Nederlnd van je mooi's....

    Hoe vinden ze je he in het verre Nederland hi,hi,...zo tof!!!!

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Heel...Heel...Heel mooi!
    Geweldig!
    Ben je volger geworden.
    Zoiets moois wil ik elke dag wel zien.
    Maak er nog maar veel...kunnen wij genieten!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  58. So pleased for you, what a wonderful article in the magazine. Your cards are so beautiful, you deserved 11 pages (if not the whole magazine!)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.