woensdag 30 maart 2011

Hoi meiden,

Ik heb weer een kaart te laten zien.....
Hiervoor heb ik gebruikt:
de Spellbinders Nestabilities Square, daarachter heb ik aan de vier zijkanten 1 van de nieuwe Fancy Tags Three geplakt(doorgeknipt) en erbovenop ook 1 van die labels, alleen heb ik daar de zijkanten weer afgeknipt en er een stansje van de Parisian Accents achter geplakt.
De bloemen zijn weer van Crealies ( CL CF 05), de takjes van een Punch a Bunch pons, en de vlinders van Avec (4250004).
groetjes, en een fijne dag!!
********
En voor iedereen die zo lief heeft gereageerd op mijn blogpost van 24 maart, met mijn bijdrage in het magazine Ett Trykk....super bedankt voor jullie lieve woorden!!!!!!
Dikke kus voor jullie allemaal XXX
Elly

26 opmerkingen:

  1. prachtig is dit chique en originele kaartje, en je inspi is zo te zien weer helemaal terug

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo
    een heel mooie kaart!
    Ik heb een vraagje voor je Elly, ja weeral hihi.
    De spellbinders vind je steeds in verschillende groottes.
    Wat doe je met de hele kleintjes?
    Alvast bedankt
    GRTJS
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Another beautiful creation Elly. I have those crealie dies, but you make them look so different. Hugs Rita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer prachtige kaartjes gepost...allemaal heel speciaal!
    Fijne dag nog, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eentonig, maar hij is weer supermooi,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elly, again you have worked your magic and made a beautiful card! I just love how you used the Spellbinders dies! I have these on order, but have no idea when they will appear! You have made a beautiful creation using part of the dies, which I love to do!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En een hele dikke knuffel terug voor al die mooie kaartjes die je maakt!! Elke dag is het weer een feest om op je blog te kijken!!
    Ook deze is weer prachtig!!!
    Liefs,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh deze is ook weer wonderschoon! Heerlijk om naar te kijken en zo mooi gemaakt.
    Ik vind het echt zo leuk om te lezen welke stansen en ponsen je gebruikt hebt!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woww ich liebe deinen Blog es sind alles so schöne Karten .
    Gruß kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe jij allerlei combinaties maakt is super. ik vraag me af houdt jouw creativiteit nooit op??? Mogen we hopen van niet want het blijft genieten van je werk.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, Hij is weer geweldig Elly. Hoe krijg je het steeds weer voor elkaar om deze schitterende kaarten te creëren.
    en gelukkig is je inspi weer terug.

    Groetjes van een Flakkeeënaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend nieuw's dus hop even terug en alles bewonderd, gaaf he Elly...En zo ook dit kunst werkje, geweldig mooi...

    We zijn met z'n alle trots op je hoor...

    Warme groetjes ,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wowwww Elly,wat is deze weer schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi El,

    Hoe krijg je het toch iedere keer weer voor elkaar;-) Wat is ie weer prachtig, vind de kleuren erg mooi!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En luxeprobleem opgelost ? Anders leg ze maar op een stapel , en begin je bovenaan. Mooi worden doet het toch wel bij jou. Deze is ook weer prachtig. Ben gisteren bij Hannie haar nieuwe nesti's wezen bewonderen. Mooi joh.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is weer super!!! Steeds kijk ik weer met plezier naar je creaties!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 'n Hele super de mooie weer Elly!
    Er is ook géén één kaartje hetzelfde
    bij je. Knap hoor!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Elly
    ik kijk steeds met heel veel bewondering naar jou schitterende kaarten !!!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt!
    groetjes, mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, wat een stijlvolle kaart! Prachtig.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een beauty heb je weer gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Elly,
    Na het bekijken van je mooie kaarten ben ik gelijk volger van je geworden. Je maakt echt hele mooie kaarten.
    Ik zou het leuk vinden dat als je yijd en zin heb je ook eens een kijkje bij mij komt nemen.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi kaartje weer Elly! Vind het alle keren weer zo bijzonder hoe je alles samenstelt, echt geweldig. Ook je papierkeuze, echt heel mooi!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Elly, via via kwam ik op je blog terecht en ik heb werkelijk met open mond van verbazing naar je kaarten zitten kijken, wat zijn die mooi gemaakt en volgens mij ook erg ingewikkeld. Super!! Ik ben volger van je geworden en zou het leuk vinden als je bij mij ook eens een berichtje achter laat.
    groeten Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waaaw wat is die weer mooi Elly!!! Prachtig!!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I think ook of you.....;)
    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.