vrijdag 27 januari 2012

Gastauteur in de Marianne Doe

Hoi meiden,

Deze keer had ik de eer om gastauteur te mogen zijn in de nieuwe Marianne Doe nummer 13, voorjaar 2012.
Dit is één van de kaarten waarmee ik in het blad mocht staan. Ik heb hier de prachtige nieuwe Creatable LR 0200 Anja hoek en Craftable CR 1205 vlinder van Marianne design gebruikt.


******
Ik wil nog even zeggen, dat ik het elke keer weer heel erg speciaal vind als , en vooral dàt , ik gevraagd wordt om in een blad te publiceren. Dat is toch iets waarvan je alleen maar kan dromen als je begint met kaartjes maken? En dan , zoveel jaar later, mag je je werk ineens terugzien in verschillende hobbybladen, hoe leuk is dat dan? Ik vind het in ieder geval elke keer weer een feestje :-)

groetjes, en een fijne dag,
Elly

55 opmerkingen:

  1. Hoi Elly,
    Ik had je kaartjes al zien staan in de Marianne.
    Ze zijn weer prachtig!!
    En verder... je kaartjes zijn het waard om in een blad te staan hoor.
    Je mag best een beetje trots zijn op je creatieve gave.
    liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Elly,
    Heb ook de Marianne Doe en had inderdaad ook je kaartjes gezien. Geweldig! Ze zijn ook heel erg mooi! Je mag er zeker trots op zijn. Eerlijk gezegd heb ik er al een paar enigszins nagemaakt hoor (o.v.v. jouw naam uiteraad)!
    Groetjes Ria
    www.ria-creaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Elly, wat een prachtig kaartje. Die vlinder is mooi hè, ik heb er van de week ook een kaartje mee gemaakt. Dat is nog niet geplaatst want het was de afgelopen dagen te donker om te fotograferen als ik uit mijn werk thuis kwam om 16.30 uur. Maar vanochtend is het hier prachtig zonnig weer dus heb ik alle kaartjes van de afgelopen week op de foto gezet. Die met de vlinder komt morgenochtend op de blog. En ik vind het echt terecht dat jij je creaties in hobbybladen mag showen hoor. Ze zijn het aanzien dubbel en dwars waard. Groetjes en prettig weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Elly!! Gefeliciteerd!
    Je kaartje is schitterend!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer een prachtig kaartje!
    En gefeliciteerd hè!

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulations Elly your cards are fantastic and they should be in a magazine. That's awesome and so are your cards!!! I just ordered the new corner and edge die, I can't wait to get them.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is geheel terecht dat ze je iedere keer weer weten te vinden. Je maakt echt prachtige dingen in je eigen "Elly" stijl. Een creatie van jouw is direct te herkennen, en dat is niet wat iedereen kan zeggen. Groetjes Judith ene gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je compliment en voor het volgen van mijn blog Elly!
    Ben ook eindelijk volger van je blog geworden, oeps....had ik wel al eerder kunnen doen!
    Veel succes.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elly, het lijkt me inderdaad heel bijzonder om zo een magazine open te doen en daar je eigen creatie in te zien. Toch geweldig hè!
    Ik ga eens zien of de Marianne Doe ook in Belgiê te krijgen is.
    JOuw kaartje is in elk geval al veelbelovend, wat een prachtige vlinder!
    Fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi elly
    wat leuk toch allemaal he
    je bent wereld bekend
    en terecht hoor je maakt zulke mooie creaties
    kom ik net bij marlous vandaan
    nee nee geen papier gekocht
    alleen een malletje
    maar koop ik de marianne niet
    stom he moet ik terug erreg he
    maar mooie kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Elly,

    Dit is echt weer een mooi kaartje een Elly kaartje.
    En leuk dat je in Marianne Doe staat je verdient het echt dus gefeliciteerd ermee.
    Groetjes,
    Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig wat leuk dat je gast designer bent, je werk is ook supermooi altijd, complimenten hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. PRACHTIG Elly!!!
    Vandaag heb ik ook een kaart op mijn blog gezet met de prachtige vlinderstans, speciaal voor Marianne.
    Kom even buurten bij mij, ik vraag iedere bezoeker Marianne te feliciteren, ze is jarig vandaag.
    Lieve groetjes uit Korendijk, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou Elly je mag er zeker trots op zijn dat je wordt gevraagt om in bladen te staan met je prachtige creaties, je verdient het echt hoor, je creaties zijn uniek en elke keer weer anders en ik verbaas me steeds weer om jou creativiteit, van harte gefeliciteerd hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat geweldig Elly! Ik begrijp het hoor, dat je daar voor uitgenodigd wordt, je creaties zijn altijd zo verschrikkelijk mooi!
    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd
    En je verdient het om zulke creaties te tonen in een blad ze zijn heel mooiiii
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Congratulations Elly, I can so see why they would publish your amazing creations!
    Beautiful card!!
    Love, Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo elly
    nou dat kan toch ook niet anders met zulke schitterende kaarten
    ze zien er elke keer weer schitterend uit
    toppie ook deze weer

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi hoi ik kan weer reageren!!
    Meid wat een pracht kaart is dit geworden heel apart die toepassing van de hoekmal zo, erg mooi hihi ik hem hem weer opgeslagen hoor!!!
    Je weet wel he!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige creatie weer Elly! Super mooi gedaan, en kan mij voorstellen dat je het speciaal vind om je creaties in de bladen terug te zien. Heb zelf een keer in de Art Specially mogen staan en vond dat ook zo geweldig om een keer mee te maken hihihihi.

    Liefs en fijn weekend,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I am so glad you are in the magazine. Your cards are all so beautiful everyone needs to see them!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik heb ze al mogen bewonderen in het blad ze zijn schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Als ik jou was zou ik zóóóó verchrikkelijk naast mijn schoenen lopen ;-))
    Geweldig toch hè, die waardering voor je hobby!!!
    Maar ja, ik heb het al veel vaker gezegd...je werk is hélemaal áf....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En terecht Elly, want het is weer een super creatie.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi elly
    kan heel goed begrijpen dat je blij en vrolijk word als mensen je vragen om iets te maken voor plaatsing in de bladen,zou ook heel trots zijn en blij als een hond met 7 ...:-))
    maar ja je kaarten zijn altijd heel erg mooi en apart,dus geniet er lekker van!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou daar kan je ook zeker trots op zijn.
    Echt eer van je werk iedere keer weer.dat is dan zeker al die tijd niet voor niks geweest.
    Dit kaartje is ook weer prachtig gemaakt.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Kan me voorstellen dat dat super gaaf is.
    Maar als ik naar je volgers kijk, alle machtig!!! Ik blijf hiervan nog effe dromen....
    Fijn weekend.
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  28. daar mag je trots op zijn, ik had je kaart al zien staan in het blad, prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Helemaal leuk Elly ,en van harte gegund hoor. Ik vind het niet gek dat je voor van alles gevraagd word. Je hebt een geweldige stijl van kaarten maken. Ze noemen het dus ook wel "Ellystijl" he , wist je dat ??? Da's toch leuk he ??
    Groetjesssss Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nou hier mag je best wel trots op zijn hoor,je creatie`s zijn zeker de moeite waard.Prachtig zijn ze.Fijn weekend

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Congrats Elly!
    I love this card, it`s so lovely as always :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat is natuurlijk een dikke felicitatie waard Elly.
    Echt leuk voor je.
    Maar ja je maakt ook zulke mooie creaties.
    Ook dit kaartje is weer prachtig mooi.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. leuk hoor elly je kaart weer, en je verdiend het om op deze manier af en toe eens in het zonnetje gezet te worden
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik heb je kaartje gezien in de Marianne Doe en hij is schitterend. Ik vind het iedere keer weer een feestje om je nieuwe kaartjes te bekijken :)

    groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  35. het is een mooie kaart elly en de kaart hieronder is schitterend.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Elly, Van Harte Gefeliciteerd met je gastauteurschap (Leuk scrabble woord).
    Het ziet er weer schitterend uit zeg.
    Super gaaf voor je dat je gevraagd wordt maar ja het is eigenlijk geen wonder ook want je kaarten zijn gewoon geweldig mooi!!
    Goed weekend groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dat is een bekroning op je werk, toch?? Nou, terecht hoor, deze is ook weer prachtig!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je kaarten zijn ook altijd bijzonder!!
    Nu nog je eigen boekje!
    Prachtig kaartje is dit weer!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd!! Het is weer een prachtig kaartje geworden...

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik had hem ook in de Marianne Doe bewonderd, het is weer een heel mooi kaartje Elly. Je verdient het om met zulke mooie kaartjes in een blad te staan!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat leuk dat je in de Marianne doe mocht staan (je kaart dan) Super leuk en een hele eer. Je kaarten zijn ook super mooi en heel origineel dus het is ook geen wonder!! Deze is ook een prachtige geworden met hele mooie mallen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo Elly

    Leuke kaarten heb je weer gemaakt en artikel in Marianne Doe is ook heel leuk.
    Ook nog bedankt voor je reacties op mijn blog.
    Groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Feestje? Feestje?
    Wanneer??? Waar??? ;-)
    Heel terecht hoor dinnie, dat je gevraagd bent als gastauteur. Ik ben beretrots op je!!!

    XXX, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Beautiful.. Fantasic Design.. Beautiful Colors.. And I love the way you have put theese dies together... Fantastic... And I looove tha t New Corner Die... It is Beautiful.. :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Elly

    Schitterende kaart. prachtige papier en leuk met die vlinder ook.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  46. En terecht je kaartjes verdienen een plekje in een mooi blad!! Ook deze is weer helemaal TOP!!!!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hehe EINDELIJK kan ik weer bij je reageren het lukte steeds niet (irritante blogs soms )!
    Mooie creatie's hebben je onlangs weer gemaakt Elly, Leuk dat je gevraagt bent als gastauteur!

    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. gefeliciteerd met de publicatie en ik las net bij crealies dat er nog meer moois aan zit te komen.lekker zo doorgaan dus en wij genieten van al dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi hoi Elly,
    je kaartje verdiend het, om in een blad geplaatst te worden!
    Jij maakt zulke mooie creaties, ik vind het terecht, van harte er mee!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hi Elly, leuk he! Geniet ervan. Je verdient het ook omdat je geweldige kaarten maakt die uniek zijn in hun soort. Echt waar! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hay meisie,

    Ja een mooi kleurtje heeft deze kaart...en die vlinder is super hoor!
    En terecht dat je trots bent op jezelf..inderdaad daar kunnen velen van dromen om hun eigen werk in een magazine te zien...
    En jij hebt dat allemaal bereikt...ik ben zo supertrots op je..en je hebt het zo verdiend.
    Want zeg nu zelf...je maakt stuk voor stuk KUNSTWERKJES!!!!

    Dag liefie..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hallo Mevrouw de Bruin.

    Wat lees ik toch allemaal weer leuke dingen op je blog.
    Nog even en je bent wereld beroemd.
    Maar het is je zoooooo gegund.
    Je creaties zijn weer super Elly.
    Op naar de 1000 volgers.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Elly, dat is toch helemaal super, dat je je kaarten terug ziet, zo zien wij ze ook;-) En ik geniet altijd met volle teugen van je prachtige kunststukjes, want dat zijn het. Ik kan er alleen maar van dromen om ook zulke prachtige creaties te kunnen maken. Blijf ze tonen en wij genieten allemaal mee. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  54. hoi!!

    nou ik snap het wel waarom ze je vragen, ik vind je kaarten supermooi en kijk elke dag of je er weer een kaart op hebt gezet! :)
    En dan maak ik ze ook nog wel eens na!!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  55. hallo,

    Ik heb een vraagje verkoopt u ook de kaarten en doosjes ? ik vind die doosjes namelijk erg mooi ik hoopt dat u snel kunt antwoorden ik ben op zoek naar een doosje voor een ketting !

    Gr Lisa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.