vrijdag 4 maart 2011

Vandaag lekker met mijn dinnetje Jeannette naar de Demodag van Doeading geweest! Het was weer reuze gezellig , en ik heb weer leuke spullies gescoord hihi. Ik heb weer wat nieuwe malletjes gekocht (creatables, en nellie snellen borders, Joycrafts embossing stencil), en hele mooie Justrite stempels, en een berg linnenkarton, dus ik kan weer even vooruit. Zit nog wel met smart te wachten op mijn bestelde nesties...grrrrr.... Marlous had ze al wel binnen gekregen zag ik, maar ik heb ze al weken elders in pré-order staan. En geduld hebben is echt niet mijn sterkste kant, dus nu ik ze in het echie heb gezien kan ik helemaaaaal niet meer wachten tot ze bij me op de mat vallen ;-).

Nu ga ik nog even met mijn nieuwe spulletjes spelen ;-)
groetjes,
Elly

31 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Elly,lief die stempel,ik zelf bent er ook mee bezig.
    Mooi ingekleurd,prachtig papier.

    Liefs Riet.
    Ps succes met je nieuwe spullen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi,
    Wat een lief kaartje!
    Leuk je weer gezien te hebben vandaag
    Enne ik heb de nestabillitie al door de cuttlebug gehaald lol!
    Haha
    Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely GORGEOUS!!! Love the soft look and so elegant! Fabulous card Elly!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig je kaart en weer mooie kleuren zo bijelkaar
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart zeg, ik vind die kleuren geweldig. Veel plezier met je nieuwe spulletjes en een fijn weekend. Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie kaart

    fijn weekend

    groetjes


    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldige kaart is het! veel plezier met je nieuwe spulletjes;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart en zoals jij altijd doet, super mooie details! Veel plezier met je nieuwste knutsel spullen.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kaart Elly!!
    En heel veel plezier met je nieuwe spullen. Ik ga morgen naar Atlas ;)
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoepie Elly. Veel succes en plezier met je nieuwe spulletjes. heerlijk he?
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Heel mooi.
    Veel plezier met je nieuwe spulletjes.

    XX Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een lief meisje. Een heel heel leuke kaart.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Elly,
    Wooow wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt en ga maar snel spelen met je nieuwe spulletjes want dan kunnen wij t.z.t. er ook weer van genieten...daar ben ik van overtuigd.
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wát een plaatje komt er weer voorbij!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. SCHATTIG KAARTJE, HEEL MOOI GEMAAKT.

    GROETJES JOLANDE

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superlieve kaart heb je gemaakt, heel mooi, ik ga straks naar Spijkenisse, ben erg benieuwd hoor, naar al dat moois,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel gaaf kaartje weer!
    Geniet van al je nieuwe aanwinsten, leuk hoor.
    Nog wel wat over gelaten daar?-)
    Ga straks *ff* naar Spijkcity.

    Groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En ik maar kijken , maar geen Elly gezien gisteren.Jammer hoor.Maar ik denk dat we te veel naar al dat moois aan het kijken waren.Was weer geweldig he,ik ben ook weer goed geslaagd.Ik hoop dat je nieuwe nesti's snel komen,want dit is wel zuur he.O ja en je kaartje.....top natuurlijk weer.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik weet niet hoe je het doe maar elk kaartje is altijd even prachtig. En je gebruikt altijd van de prachtige zachte kleuren. Zucht.
    Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Another stunning card Elly. Beautiful details as always.
    Enjoy your new goodies!

    Edna x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Another beautiful card! Your attention to detail is amazing. I love all the dimension and texture of your cards. I am always so pleased to get to visit and see the beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heyy die Elly,

    Wat is het toch elke keer weer genieten hoer zeg:) Zulke mooie dingen maak jij. Deze is ook alweer zooo gaaf. Mag ik vragen welke mal/pons jij hebt gebruikt voor dat gave randje? is dat een nestabillitie? Ik vind 'm zooo leuk...die wil ik ook hihii.

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een ontzettend lief en schitterend kaartje weer...bij jou raak ik echt nooit uitgekeken...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous card!
    Lovely details:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Whoeeeehaaaa!!! Hij is gaaaaffff!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel leuk kaartje weer.
    Ben benieuwd naar je kaartje met je nieuwe spulletjes.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt weer heerlijk geshopt Elly...lekker toch :p....en je kaart is weer even prachtig als altijd !
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig lief en mooi kaartje! Lieve kleurtjes.

    Begrijp je ongeduld helemaal, ook ik zit nog lekker te wachten op mijn pre-order spulletjes en zie her en der alles al verschijnen! Maar goed jij kan alvast lekker aan de slag met de spulletjes die je bij Doeading hebt gekocht en ben erg nieuwsgierig naar het resultaat.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. via via kwam ik op je blog terecht..
    wat een prachtige kaartjes maak je zeg!!
    ik heb me gelijk aangemeld als volger.
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schatje Elly, mooi gekleurd je stempeltje.
    Veel plezier met je nieuwe spulletjes.

    liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.