zondag 5 september 2010

Nog even een vraagje...

Zouden jullie zo lief willen zijn om voor de zoon van mijn dinnetje Jeannette een korte enquete in te vullen??? Hij heeft de resultaten nodig voor zijn eindscriptie, en omdat ie een paar honderd reacties nodig heeft, wil ik ook jullie vragen mee te helpen en alsjeblieft even 5 minuten van jullie tijd te geven om Stefan te helpen. Ik link even naar Jeannette der blog, en daar kun je lezen hoe je verder moet.
Alvast super bedankt!!!!
groetjes, Elly

6 opmerkingen:

  1. Ook namens de moeder van deze studiebol...heel hartelijk bedankt!
    Top dat je dit bericht geplaatst hebt, El! XXX
    Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ingevuld hoor ;)!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ingevuld en verstuurd.

    Groetjes,
    Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Elly, ook ik heb ze ingevuld en verstuurd (hopelijk doet dit wat af want tja, het is vanuit België)
    Dankjewel nog voor de link want je vriendin heeft ook een prachtig blog.
    Fijne dag nog van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.