donderdag 9 september 2010

Nieuw kaartje....

......in één kleur(weer). Kan er niets aan doen, maar ik blijf dat toch heel mooi vinden. Dus jullie zullen er nog regelmatig één voorbij zien schuiven hoor ;-) Zal ik van tevoren waarschuwen , zodat jullie mijn blog een dagje over kunnen slaan, of kunnen jullie het hebben?? ;-)
*****
Verder heb ik de 200 volgers bereikt, en daar ben ik reuze trots op!!Bedankt iedereen die trouw mijn blog komt bekijken, en bedankt voor degenen die altijd trouw een berichtje achter laten!!! Ik vind het helemaal geweldig !!
groetjes,
Elly

30 opmerkingen:

  1. Hoi Elly,
    Het gaat misschien een beetje vervelen...maar kan niet anders zeggen dan mooi, mooi mooi weer!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje weer!! Ze zijn altijd super mooi en ook al zijn ze in 1 kleur, iedere keer is het toch weer anders en een genot om naar te kijken! Proficiat met de 200 volgers, op naar de volgende 200! x Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart heb je weer gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee hoor je hoef mij niet te waarschuwen als er zo kaartje komt Elly.
    Schitterend is die,mooi die kleur.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het gaat zeker niet vervelen hoor!
    Ze zijn juist heeel sjiek en een lust voor het oog.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het blijft super chique vind ik zo in een kleur, toppie is die weer, en gefeliciteerd met je 200 volgers

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dikke proficiat zowel voor het kaartje als voor je volgers...ik ben heel blij dat ik al meer dan een jaartje volg, je blijft mooie dingen maken!Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend! Ik hou zo van de diepte die ontstaat door alle mooie laagjes. En alles in één kleur oogt chique en is heel stijlvol, dus je hoeft niet te waarschuwen hoor...
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind een kleur heel mooi!!!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ga maar lekker zo door hoor, ze zijn heel mooi! Gefeliciteerd met 200 volgers, er komen er vast nog véééél meer bij! X
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elly,

    Leuk zeg, zoveel volgers, maar daar sta ik niet van te kijken oor, je maakt ook zulke mooie dingen! Dat wil iedereen bekijken natuurlijk.Ga zo door, het blijven prachtige creaties!

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. GEFELICITEERD met 200 volgers Elly!
    En zo zie je wel, wij zijn nog lang niet uitgekeken op je een kleur-kaartjes en creaties!
    Alleen is een klein min puntje, door jou wordt mijn wenslijst(je) alleen maar langer ;D
    Ik wil meer van die mooie nestabilities en mallen hebben :D
    En nog jouw kaart natuurlijk weer prachtig geworden!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik verbaas me steeds weer dat jij er met 1 kleur steeds weer zulke geweldige kaarten van kunt maken !! Ga er maar rustig mee door hoor :p
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met zoveel volgers! Je kaartje is weer super gaaf.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik blijf me iedere keer weer verbazen hoe jij van die prachtige kaarten kan maken. Alles in 1 kleur, maar super sjiek.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het is weer gewejdig hoor je kaart
    en 200 volgers ,zo gaaf hoor
    prettig weekend groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Congratulations on your Honorable Mention in the International Guest Blogger Spellbinders Contest !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Elly,

    Wat is dit een plaatje zeg heel mooi.

    Gr Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Elly
    Ik ben via spellbinders op je blog beland. Prachtige kaarten maak je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Elly, I hope you understand English. I found your blog through Spellbinders and I just wanted to tell you that I think your work is beautiful - mooi!?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. nou elly proficiat met je 200 volgers
    en je kaartje is weer geweldig al is het een kleur.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je 200 volgers . Geweldig!!!!!.
    En je kaart is ook geweldig!!!!!!

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Niet miepen hoor...ik vind je kaarten geweldig:)
    Ze vervelen helemaal niet, maar ik blijf er naar kijken wat je er elke keer weer van maakt.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart Elly, vind deze stijl ook wel erg mooi.
    Ben door het spelbindersblog hier terecht gekomen.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Elly, I love your card. All one color is often very striking, as this one is. I love the spellbinders die! Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey elly,
    Wat een mooie kaart weer zeg!
    Leuk gedaan met die vlinders!
    En gefeliciteerd met je behaalde 200 volgers!
    Groetjes van Renate en Judith
    p.s. Heb je ons ook meegeteld?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Elly,
    You do such lovely work. I really admire the New Ticket card. Would love to know what you used to make all the elements. I am so glad that you made honorable mention on the spellbinder international award. Congrats on reaching 200. A new friend and follower, from the USA.
    Marcie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.