vrijdag 3 september 2010

En dan nu maar weer een kaartje.

Mooie kleurencombi vind ik zelf. Ik heb weer veel verschillende ponsen en mallen gebruikt. Ik ga ze nu niet allemaal opschrijven, maar als je iets wilt weten, kun je het me altijd vragen natuurlijk.
Ik heb op de middelste bloem Gloss Gel gebruikt, gaaf spul.!!!Als je het opbrengt ziet het er melkachtig uit, qua kleur, maar na een paar uur drogen krijg je deze gave "dauwdruppels" op je bloemen. Zo leuk!!
Nou fijne zonnige dag voor jullie allemaal.
groetjes,
Elly

21 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en die gloss gel ziet er inderdaad heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart weer en super de gloss gel!!
    Geeft echt een gaaf effect!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super chique is dit kaartje, prachtig met al die verschillende mallen en ponsen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een toppertje hoor!
    Liefs, Jeannette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en ja hoor weer zo'n prachtige kaart!
    groetjes mandy bedankt voor je reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Elly,

    Weer een dotje heb je gemaakt.
    En je mag best heel trots zijn op je volgers.
    Ja en de gloss gel staat nu ook op mijn verlanglijstje.
    Van welk merk is dit?
    Wij gaan dit weekend weer naar Assen en natuurlijk ga ik weer even bij de pipoos langs.
    Nogmaals een fijn weekend gewenst.

    Groetjes Geertje,
    Nogmaals een fijn weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Elly,
    't is weer een mooie kaart hoor elly,
    en dat gloss gel is ook leuk
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje heb je weer gemaakt en je doosje is ook al zo mooi!

    groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend gemaakt Elly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hay Elly,

    Nou die kleurencombinatie is zeker super!
    En wat schattig de dauwdruppletjes op die grote bloem in het midden..
    Tjeetje het lijkt dan net echt!

    Goed en zonnig week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtigggg!!!!! en ook je doosje is echt zo mooi!!!!!!!!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het ziet er weer geweldig uit elly
    en die kleurencombinatie is ook heel mooi


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Elly,
    Gaaf dat nieuwe spul zeg!
    Maakt er echt een leuk effect aan.
    Moet je vaker doen.
    Groetjes van Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad een prachtige kleurencombinatie!! Mooi kaartje x Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig meis en wat ziet ie er weer Sjiek uit erg mooi die dauw druppeltjes

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterend, mooi de "dauwdruppels".

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart heb je weer gemaakt.
    De Gloss Gel geeft inderdaad een mooi effect.
    Heb hem ook liggen, maar nog steeds niet gebruikt. Nu ik het weer bij je zie, moet ik het toch eens gaan gebruiken.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooi kaartje Elly en je andere creaties van afgelopen week mogen er ook zijn!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een pronkstuk heb je weer gemaakt Elly.
    En ik wil eigenlijk wel weten welke mallen je allemaal gebruikt hebt Nee hoor Geintje.(lol)
    En die gloss gel ziet er echt gaaf uit.

    Prettig weekend Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.