woensdag 15 september 2010


Ik zit een beetje in een creatieve dip;-( , maar omdat ik al een paar dagen niets geplaatst heb, heb ik vandaag toch maar een poging gedaan een kaart te maken. Ik vind het ook vervelend als jullie voor niets langs komen ;-)
Ik heb hier mijn nieuwste aanwinst gebruikt nl. de Waltzing Mouse vintage labels stempels. Prachtig zijn die joh. Ze passen precies in de nesties. ik heb ze voor labels 1,4, 5 en 10. Ze zijn helaas niet in Nederland te koop. Maar voor wie een creditcard heeft ( ikke niet hihi, maar ik heb een vriendin die het voor me heeft geregeld ( thanks again Angie ;-)) je kan ze hier bestellen.
groetjes, Elly

23 opmerkingen:

  1. Creatieve dip???? Niks van te merken.
    Je kaartje is weer net zo mooi als anders!

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly, Ik zag een kaartje staan op de "blogroll" op mijn blog en wist meteen dat deze van jou was :-). Prachtig is de kaart en ook zulke mooie kleuren heb je gebruikt. Van die creatieve dip is niks te merken hoor!!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een heel mooie kaart Elly!!
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUWIEEEEE!! Wat een plaatje!! Wat onwijs leuk kaartje geworden zo met die geweldige stempel!!
    xxAngla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja je kan meteen zien dat het van jouw handen komt...heel mooi gemaakt Elly!
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. huuuu nou aan dit prachtige kaartje te zien heb je niet echt een dip hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf die stempels voor in de Nestabilities!! Super mooi kaartje ook xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dip??? Niet te zien aan deze mooie kaart hoor! Die ruitachtergrond vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart weer hoor!!
    Aan je kaart kan je ieder geval niet zien dat je in een dippie zit;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dip??
    Ik vind hem super..en die stempels..tja weet waar je aan begint ze zijn zooooo verslavend.Gelukkig zijn de verzendkosten niet zo hoog. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Elly wat vervelend dat je effies een creatief dippie hebt...
    Neem maar gewoon de tijd, en dan gaat het vanzelf weer stromen hoor..
    Deze kaar is zo snoezig, vooral dat kanten schulpje aan de zijkant..

    Dag meis,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende kaart weer hoor! De stempel is ook prachtig zeg! De kaart is heel mooi van kleur en opbouw.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aan dit kaartje merk ik niets van een creatieve dip, prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Elly,
    Wat een beauty heb je weer gemaakt ondanks je dip.
    En wat zijn die vintage labels stempels mooooiiii.!!!!!!!!!!!!!!!

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja ja een creatieve dip ik geloof er niets van.
    Als ik één zo`n mooie kaart in de week kon maken dan was ik al heel tevreden.
    Hij is weer super super mooi geworden.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. that is simply gorgeous and I love how you did the middle of it with nesties I believe, is that right??

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaartjes heb je weer gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. woooow soooo stunning card, lovely details and colours
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat kan je aan je kaart niet zien Elly,dat je in een dip zit.
    Hij is echt schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superkaart weer, El! Enne...wat nou creatieve dip???
    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dip? Welke dip? Ik vind hem prachtig!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Elly,
    Nou van die creadip is niks te zien hoor!
    Enne wij komen nog wel eens langs:-)
    Groetjes van Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi mooi mooi.
    Wil je noooooooooit meer zo'n link op je blog zetten...
    Ik heb gelijk 3 setjes besteld.Haha.

    Groetjes,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.