zondag 7 augustus 2011

Notitieblokje

Deze keer een notitie blokje gemaakt.
Laatst, toen mijn vriendin Jeannette haar hobbykamer aan het opruimen was , vond ze nog een hele stapel van die blokjes, waarvan ik er toen ook een heel stel heb gekregen. Dikke zoals deze ( zie onderste foto) en nog dunnere. Dus nu vond ik het maar eens tijd worden om daar eens iets mee te doen.
Dit is het resultaat geworden.
Ik heb er eerst een kaft voor gemaakt van cardstock en die weer bekleed met Kaiserkraft Peppermint designpapier. Daarna heb ik een roos gemaakt met MD kant eronder en daar heb ik dan weer Magnolia Doohickey blaadjes onder gedaan. De hoekjes zijn oudjes van Double Do, en de vlindertjes zijn van een Mireille ponsje.


groetjes, Elly


30 opmerkingen:

  1. Very nice! I love the colors you chose.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker leuk! En een tip: misschien is het wel leuk om er een pennenbakje bij te maken! ;)
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi gedaan hoor Elly, ik vind die dauwdruppeltjes op de rozenblaadjes zo mooi!!!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeannette, wat ben je toch weer lollig haha. Als jij nog zorgt voor 2 van die Kaiserkraft vellen, dan regel ik echt dat pennenbakje nog hoor ;-)

    liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb pas ook een memoboekje gekocht en nu ik dit zie kan ik bijna niet meer wachten om er mee te beginnen....wat een prachtexemplaar!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal gaaf geworden en tnxie..........heb zoiets hier ook nog liggen, misschien ook even opruimen?-))

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend gemaakt, heel nostalgisch. Ik ben wel heel benieuwd hoe je die druppeltjes op de blaadjes hebt gemaakt?

    groetje van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great notebook, in Poland we call it "scrapuszko" :) Beautiful flower :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elly,

    Mooi blokje is het geworden.
    Ziet er super mooi uit.
    En wat is het leuk om ze te maken.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It's a great idea Elly,
    Will look lovely on a desk. It's so petty.
    They would make lovely presents.
    Love, Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo elly
    zo zie je maar wie wat bewaard die hebt wat:-))
    en zo maakt jij weer prachtige dingen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi Elly,
    en die bloem......helemaal schitterend.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Elly

    Wat is het weer prachtig mooi gemaakt.
    En wat is het weer prachtig van kleur.
    Echt super mooi.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooooooooooooooooo heerlijk is dat het, vriendin bewaart wat.................. en jij kan er wat mee.

    Ik vind je memoblokje heeeeeeeeeeeel mooi en super idee!!!!!!!!

    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende creatie Elly.
    Echt wowwwww

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooi gedaan,wel fijn als iemand wat vind in het kamertje,hihi.liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful box! Your rose is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi, maar wel zonde om zoiets te gebruiken.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Elly wat mooi gedaan, de roos is schitterend!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het resultaat mag er weer zijn.
    Prachtig notitieblokje weer geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Elly,

    Mooie kaarten en andere creaties staan er op je blog zeg en zoals je ziet ben nu ook jouw volger geworden.

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh gorgeous, beautiful gift box.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful creation Elly, love the colors on this.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg leuk gemaakt! Geweldige roos, top!!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is so elegant and beautiful! Amazing work!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Elly,
    Via via ben ik bij je terecht gekomen!
    Leuk om een dorpsgenoot in blogwereld tegen te komen! Ik herken je wel van gezicht, haha.
    Ik ga snel volger bij je worden, kom ook eens bij mij langs;)
    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.