donderdag 4 augustus 2011

Herenportemonnee




Hoi meiden,

Deze keer weer een iets anders dan een kaartje....
Een herenportemonnee.
Binnenkort is het vriendje van mijn dochter jarig, en ik vond dit wel een leuk idee om aan hem te geven.
Maten kan ik jullie helaas helaas niet geven, want ik rommel zelf altijd maar wat aan, en dacht er te laat aan om alles op te schrijven.
Ik heb hem gemaakt van donkerbruin cardstock, en de 'slangenleren' delen heb ik geembost met de Cuttlebug embos folder Mesh Texture. Daarna heb ik die delen eerst geblend met Distress inkt Brushed Corduroy , toen ingesmeerd met Versamark en bestrooid met Artemio clear embossingpoeder, en dat dan verhit met de heattool, en dan krijg je dit leuke resultaat.
Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes, Elly

29 opmerkingen:

  1. Ik vind hem helemaal top, zeker met het slangenleer, heb hem zelf ook al eens gemaakt, maar deze is net echt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee Elly, het is inderdaad net een echte! Het lijkt me heel erg veel werk maar dat is aan jouw wel besteed hè!
    Dankjewel nog voor je lieve complimentje op mijn kaartjes, het is een heel andere slag maar ik vind het heel ontspannend om te doen,
    fijne zonnige dag verder van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus zoiets bedenk je helemaal zelf??!!! Ik vind het helemaal super, ziet er zo bedriegelijk echt uit.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap gedaan zeg ik dacht eerst even dat het om een echte ging!
    Heel goed gelukt hoor ziet er echt net echt uit en leuk voor een man.

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zaskoczył mnie kolor pracy, jesteś zwolenniczką jasnych kremowych, a tu taka niespodzianka. Portfel wygląda jak z prawdziwej skóry.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Elly,

    Ik vind hem ontzettend gaaf.
    Mooi bewerkt, hij is net echt.
    Zal deze knip ook gelden houden als zal het hier ook uit vandaan vliegen!!

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I am so impressed with your wallet Elly!!
    I could not believe that it's made of card.
    SUPERB!!
    Love, Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoy elly
    nou het lijkt net een echte knip het is dat je schrijft hoe je het gemaakt hebt maar anders zie je geen verschil:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg leuk gedaan Elly, knap hoor.

    Groetjes Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Очень стильно, прекрасная работа)))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elly

    Dit is zeker wat anders dan een kaartje.
    Maar de knip ziet er ook prachtig mooi uit.
    Maar alle knippen zijn waardeloos.
    Ik zoek er nog altijd 1 die geld houd.
    Nog nooit gelukt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super, hij is net echt!!! Geweldig voor een man. Ontzettend knap :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw...ik dacht even dat hij echt was....
    Wat heb je dat geweldig gedaan zeg...heel stoer!!!
    Ik heb de webshop die je me gisteren doorgegeven hebt bij mijn favorieten gezet en ga er binnenkort wat bestellen....bedankt!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie knip op mijn blog staan er ook een paar heb ze een poosje terug gemaakt grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, vet gaaf zeg! Je zou er kooplust van krijgen, hihi. ;)
    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh deze is gaaf zeg! Net echt, die heb je heel knap aan elkaar gerommeld!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super gaaf, het lijkt wel een echte portemonnee.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo

    eerlijk
    ik dacht dat het een echte was
    het is niet te zien dat het een kaart is
    ongelooflijk!!
    en mooi!


    Tine
    ps dankjewel voor je reactie op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Elly! this is perfectly amazing!!! Certainly looks like someone pulled it out of his pocket and is ready to get the credit cards out!!! I have got to try this Elly...you are one of a kind when it comes to creating beautiful things!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vind hem helemaal superrrr Elly. Kan niet anders zeggen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou meid, de vaart zit er goed in!
    Alles is leuk maar die portemonnee vind ik toch wel geniaal bedacht hoor, net echt!
    Hoe kom je erop. En dan die leuke pasjes erin.
    Echt helemaal geweldig!!!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Elly hoe krijg je het voor elkaar. Super is dit. Wat een creativiteit en hij lijkt echt écht'!!
    Mijn grote complimenten
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat gaaf tis net een echte zeg geweldig Elly.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtig idee en super gemaakt elly.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.