zaterdag 20 augustus 2011

Beker met bonbons

Hoi meiden,

Deze keer heb ik een beker gemaakt, en die lekker gevuld met bonbons. Morgen moeten we op visite, dus dit is een leuk meenemertje ;-)

Oh ja, nog even wat..... mijn vriendin Monique, heeft eindelijk ( na heeeeel veel aandringen hihi) een eigen blog aangemaakt. Nu zou ik het zo leuk vinden als jullie allemaal even bij haar gaan kijken, en misschien wel volger worden. Het is zeker de moeite waard, want ze maakt echt prachtige kaartjes. Klik hier voor haar blogadres.

groetjes, Elly

35 opmerkingen:

  1. Ohhh wowwww Elly,wat een schitterende beker.
    Ik ben er ook mee bezig geweest,maar mij lukt het niet,jammer genoeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh Enig Elly,
    hij staat ook nog op mijn verlanglijstje.
    Super mooi gemaakt.
    Ik ga zeker even bij Monique kijken.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal netjes wachten tot je me uitnodigt op de koffie...en mag ik dan de beker mee naar huis nemen??? En zitten die bonbonnetjes er dan ook in???
    Meid wat een geweldige beker...je blijft me verbazen '-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. enig elly
    hartstikke leuk
    heb deze maat ergens gestaan
    of verzin je het zo

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, wat leuk gedaan! Daar kan je zeker mee aankomen.
    Groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mjammie, hij is leuuuk! Nu maar hopen dat ie in de 'smaak' valt. ;)
    En je kaartje van gisteren is helemaal geweldig! Hij staat mooi te wezen op de schouw.
    Nogmaals bedankt, lieve din! X

    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige beker heb je gemaakt heel smaakvol in alle betekenissen van het woord *lol*

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende beker zeg, en wat een heerlijk kado!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elly, dat ziet er supermooi en lekker uit,
    schitterend gemaakt weer hoor
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw die is mooi zeg!!
    Je vorige creatie is mooi maar deze is echt super wat een leuk kado om te geven en zo mooi gemaakt!

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige en lekkere beker elly.
    je andere kaarten en enveloppen zien er ook prachtig uit.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk zeg!! Dat is zeker leuk om mee aan te komen!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige beker is het geworden, helemaal top!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Elly

    Het is echt een leuk meenemertje.
    Je mag hem ook bij mij brengen hoor.
    De bonbons komen wel op.(LEKKER LEKKER)
    Gekheid het is echt schitterend mooi gemaakt.
    Een hele fijne Zondag.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love this! Did you have a pattern to follow? I would love to know how you made the cup! Just gorgeous with your decorations! I'm off to visit your friends blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Elly ~ When I look at your art work, I am amazed every time...This is just perfect and what a great gift this would be...someone is sure to save this one! Thank you for your comments and for your inspiration !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend setje samen!!
    Ik neem aan dat het bij de prachtige
    envelop van je vorige post hoort :) die ook weer beeldschoon is!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Elly,
    I love chocolate and get it in a mug is a beautiful dream.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige gevulde beker, klinkt vreemd, maar voor mij geen bonbons bah, je beker en idee is geweldig leuk,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is die beker een leuk idee zeg, zo mooi!
    Ik ben me ook maar bij Monique gaan aanmelden, mooie kaartjes maakt ze, dankjewel voor de tip!
    fijne zondag verder van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooooh Elly wat heb je weer leuke en mooie dingen gemaakt....het lijkt alsof ik door de vakantie, al jaren niet meer langs geweest ben!
    Geniet van je zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, this is stunning. I have never seen something as beautiful as this made with paper!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die is weer superrrrr Elly....je zal het maar krijgen !!

    Fijne zondag , groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige beker en een super leuk cadeautje! Super mooi gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat geweldig mooi deze beker en super mooi gemaakt met prachtige tinten. Kan je mij vertellen waar ik het patroon hiervoor kan vinden kan kan ik hem ook eens gaan maken, lijkt me erg leuk.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het ziet er niet alleen mooi, maar ook lekker uit.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. dank je wel elly
    maar ik kom er denk ik ook wel uit
    maar toch bedankt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi elly,
    Vanavond opnieuw proberen of het berichtje wat ik schrijf nu eens geplaatst wil worden.
    Wat vonden ze van je mok? Ik vind `m in ieder geval erg leuk!!
    Groetjes van monique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Elly,
    Nog een berichtje van mij. Vijfhonderd volgers!! van harte gefeliciteerd meid.En dat zonder candy. Als dat geen bewijs is dat je schitterende kaarten maakt,dan weet ik hetv niet meer!! Op naar de duizend!!
    Liefs van monique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Elly,
    Ben alles aan het afzoeken voor deze koffie beker weet je waar ik aan een patroontje kan komen aub?
    Vind het zo mooi!
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.