woensdag 17 oktober 2012

GRATIS inloop workshops bij Doe@ding!!



Hoi meiden,

Als jullie nog geen plannen hebben voor het weekend, dan weet ik wel iets leuks voor aankomende zaterdag hoor!! Gezellig even langskomen bij Doe@ding :-)
Bij Doe@ding zijn er zaterdag 20 oktober namelijk twee leuke  inloop-miniworkshops te volgen. Anita Izendoorn en mijn persoontje zitten daar de hele dag weer gezellig met onze Distress Markers (Anita)  en Pan Pastels ( ikke :-) ) om jullie zelf eens te laten ervaren hoe leuk het is om met beiden te werken. Bij Anita kunnen jullie een leuke tag maken, en bij mij een kaartje. Het leukste ervan is, dat het deze keer geheel GRATIS is!! Super toch? Dus wat let je, kom ook gezellig even binnenwippen aanstaande zaterdag.
Ik heb er in ieder geval weer reuze zin in, en hoop jullie te zien aan de Anjerstraat 1 te Spijkenisse!!!

Tot dan! Groetjes, 
Elly

9 opmerkingen:

  1. Gaaaaaaffffffffffffffff
    Super leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kom zeker die kant op...................

    Groetjes Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met de inloop workshops ,maar dat zal wel lukken he !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom hoor, wie wil nu niet bij jou met de pannetjes spelen, whahaha...Super gezellig je te zien en we maken er weer een *feestje* van he Elly;o)

    Zie je zaterdag...
    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Boehoe, waarom lig ik nou met griep op bed?
    Heel veel plezier. Dat zal wel lukken: je zet het team van Doe@Ding, Anita en jou in een "hok" en het wordt een vrolijke beestenboel ;-)
    Groetjes, Mienokje

    Ps zelf heb ik nog niets van mijn gewonnen stanzen kunnen maken door griep. Rebecca, mijn niet-knutsel-dochter, heeft ze meteen gebruikt voor een verjaardagscadeau. Ik zal foto mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi elly, nou ik kom zeker even workshoppen hoor. Wil zeker een keer met jou verslaving aan de gang.
    lig om voor half 10 voor de deur hihihi
    tot zaterdag hou een plekkie vrij mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer het is voor mij een beetje te ver lopen.
    Maar jullie veel plezier!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel succes en plezier zaterdag en tot gauw, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel succes en plezier morgen!
    Liefs,
    Angie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi elly,
    Vond het gisteren heel erg leuk om een workshop van je te krijgen. Het kaartje is zo mooi geworden. Ik heb op mijn blog ook een nieuwe kaart geplaatst een beetje in jouw stijl. Jammer dat de pannetje zo duur zijn anders had ik er zeker een paar meegenomen. Wie weet in de toekomst.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.