maandag 8 oktober 2012

CANDY!!!

Hoi meiden ,

Van Jolanda, van Noor!Design mag ik deze superrrr leuke candy weggeven!!! De Vintage Flourishes TEATIME set.  Hoe leuk is dat dan weer!?

Dus.....als je kans wilt maken op deze leuke set ....schrijf hieronder dan een berichtje én word volger van het Noor blog:  www.noortje-design.blogspot.com  Onderstaande blinkie mag je ook meenemen en op je eigen blog zetten mét een link naar het Noor blog. Woensdag a.s horen jullie van me wie de gelukkige winnares is geworden :-)
 Enne....wil je dubbel kans maken??? Jolanda  geeft op Noor!Design NOG zo'n gave set weg, dus.......ik zou het wel weten :-)


groetjes, Elly


30 opmerkingen:

  1. Halo,
    wat een prachtige mallen.
    wil graag een kansje wagen.

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb jij ook al zo'n leuke candy,
    nou ik waag graag een kansje hoor.
    Je teatime schommelkaart is trouwens
    helemaal geweldig zeg !

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt, ik waag ook graag een gokje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi elly
    ook ik wil een kansje wagen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk is deze candy Elly!! Ik doe graag mee.
    Jouw kaartje ermee is prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo elly,
    lijkt me erg leuk,dus wil ik graag meedoen,
    alleen heb ik zelf geen blog,hopelijk is dat geen bezwaar.
    groeten bea vd bovenkamp

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Elly,
    Leuke kaarten die je steeds maar weer maakt.
    Volg je blog altijd.
    Graag doe ik mee aan de candy.
    Gr Linette
    http://linetn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig, die wil ik wel winnen, dan kan ik bij de taarten die mn dochter maakt een leuke kaart maken met die supermallen! gr. Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk is deze candy!
    Ik doe graag mee.
    Groetjes, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. staat op mn blog wanneer is de uitslag???

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supers Elly, leuke set is dit dus ik ga het zeker bij allebei proberen.
    bedankt voor de kans.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk kaartje heb je gemaakt elly en ik doe graag een gokje naar de candy

    gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat leuk dat je deze prachtige set mag weggeven . . ik doe graag mee, en volger ben ik natuurlijk al!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk is deze candy!
    Ik doe graag mee.xxtanja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een gave candy ik doe graag mee grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke candy, Elly.
    En je hebt er weer een super mooi kaartje van gemaakt.
    De blinkie staat al standaard op mijn blog.
    Ik doe graag mee met de candy.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je deze mooie mallen weg mag geven.
    Wil graag een kansje wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb al hele mooie voorbeelden gezien met deze mallen. Ze zijn echt superleuk. De blinkie zet ik op mijn blog. Ik heb vanaf deze week weer heel wat meer tijd om te knutselen dus heb ik vanavond wat besteld van Noor design. Ik vind het superleuke mallen en een heel inspirerend blog. Dus wil ik graag mee doen. Iedereen veel succes gewenst.

    groetjes van Yvonne Rijk

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gave candy, daar maak ik graag kans op :)
    Bedankt !

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart Elly. En dan ook nog met een extraatje: it's tea and candy time ....
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Natuurlijk wil ik kans maken;-)
    Wie niet waagt wie niet wind.
    Ik ga duimen. Ze zijn zo leuk!
    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk Elly, wie wil nu niet zo'n leuke set mallen winnen? (ik heb ze al, maar dat wist je)
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Elli, ein fantastisches Kärtchen und in den Lostopf für das tolle Candy würd ich schon gern! Verfolgen tu ich Dich ja und verlinkt ist das Candy auch.
    Ganz liebe Grüße die Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou ik heb ze op mijn verlanglijstje staan
    Helaas,pindakaas ik heb geen blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook ik wil graag een kansje wagen, al had ik wat moeite met het plaatsen van de blinkie en link.
    Maar het is gelukt geloof ik.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Elly, wat mag je weer mooie mallen weggeven, wil graag een kansje wagen.
    Je kaart is trouwens geweldig.

    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  27. mooie candy,ik wil graag een gokje wagen
    groeten bea vd bovenkamp

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een gave creatie heb je gemaakt met deze set!! ik wil wel een kans wagen voor deze super candy.
    Groetjes,Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I would also love the chance to win this gorgeous set.
    Amazing card you have made.
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.