zaterdag 22 mei 2010

Laatste award die ik plaats!!


Deze award kreeg ik van Antonia. die zelf ook hele hele mooie kaartjes maakt!!Bedankt !!
************
En bij deze wil ik gelijk vermelden dat dit de laatste award is die ik plaats. Dit is simpelweg door het feit dat ik vind dat de awards eigenlijk geen waarde meer hebben als je ze aan meerdere ( soms zelfs wel 10) bloggers moet gaan doorgeven.Het is natuurlijk wel heel goed bedoeld van de gevers ( hoop niet dat die nu boos op me worden), maar wees nou eerlijk, 10 andere bloggers uitzoeken, en die, ieder ook weer 10, dan is blogland zó verzadigd met die dingen , en dan???? Het heeft zo dus helemaal geen echte waarde naar mijn mening.
Ik weet zeker dat velen er zo over denken, maar er niets van durven zeggen. Nou, laat ik dan het voortouw maar nemen ;-)
Ik heb er een plaatje voor gemaakt ,en in mijn sidebar gezet. Wie het ook wil gebruiken, kan hem zo meenemen.

**********

Met jullie berichtjes ben ik uiteraard altijd wel erg blij, en die waardeer ik zeer, dus blijf die vooral schrijven !! ;-)
liefs, Elly

Groetjes, en een zonnig Pinksterweekend voor jullie allemaal!

15 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig, El!
    Voor jou ook een fijn pinksterweekend. ;)
    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja komt helemaal goed
    fijn weekend
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Elly,
    Ik ben het helemaal met je eens. Er worden veel te veel awards uitgedeeld en op deze manier hebben ze geen enkele waarde. Het moet wel iets bijzonders blijven.
    Groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Applaus!!, ik wilde het zelf ook vermelden maar wist het niet goed te verwoorden en zoals je het zegt staat het er heel mooi
    En het kaartje is heel mooi geworden
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je kaart is super en idd als je je award aan 10 pers moet doorgeven is het geen bijzonder iets meer !

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is weer geweldig. Je hebt weer zulke mooie kleuren gebruikt. Super.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heee elly,
    daar ben ik weer, had even een creatieve dip , en heel veel ander werk dat dit er even bij in is geschoten, vind het wel heel lief dat je even een berichtje hebt achtergelaten
    ik ben er weer!!!
    groetjes stef

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een prachtig kaartje Elly, super!
    Fijne Pinksterdagen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Da's weer een schitterend kaartje, een echte "Elly" kaart!
    En helemaal mee eens over je woordjes van de award.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart.
    En je hebt gelijk met wat je zegt.Moet wel iets speciaals blijven.
    Jij ook fijne pinksterdagen.Lieve gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,

    Prachtige kaart en inderdaad, ik ben het volledig met je eens!

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooi, stijlvolle kaart!

    Ik ben het helemaal met je eens over de awards. Goed dat het eens gezegd wordt.

    groetjes en fijne Pinksterdagen, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje weer Elly!
    Enne....je hebt het harstikke goed verwoord over de award! Helemaal mee eens;)

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Elly,
    en je hebt helemaal gelijk, ik heb nog geen award mogen ontvangen, maar ben ook nog niet zo heel lang aan het bloggen, maar op deze manier zit er idd geen waarde meer aan.
    een fijn pinksterweekend verder, lieve groetjes Gerda van der Poel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze kaart is ook prachtig gemaakt meis.
    Ik ben het met je eens.
    Ik zet me awards aan je zijkant van me blog,maar ik geef ze niet door,en al die onzin van punten van waar hou je van,of van welke muziek,het is goed hoor,bekijk het maar.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.