woensdag 19 mei 2010

Hartelijk gefeliciteerd.



groetjes,
Elly

18 opmerkingen:

  1. Dank je. Maar ehhh....ik ben nog lang niet jarig hoor! ;)
    Ben blij dat er al zo'n schitterend kaartje voor me klaarligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat een schitterend kaartje weer Elly,mooi papier,leuke details,echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die is ook leuk voor mijn verjaardag hihihi Het is bijna zover...dus bij deze bedankt:p:p
    Hahah nee heurr alle gekheid op een stokkie. wat een gave papierlijn is dit zeg. Ik ben er helemaal weg van. Ik ken het helemaal niet.
    Ik ga eens gauw ff googlen.

    Superr kaartje anyway.

    gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goh elly schitterend kaartje
    kun je gelijk mee doen aan mijn candy!!
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Elly,

    Bedankt voor je tip,ga het gelijk bestellen, alhoewel ik op dit moment niet veel doe, het is lente dus moet er buiten veel gebeuren.
    Trouwens, wat een geweldige kaart weer!

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Getverdemme, dit is ook al weer zo'n gruwelijk mooie. Wanneer maak je er eens eentje die ik heel erg lelijk vind?
    Dit papier vind ik ook super mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook deze is weer schitterend !!!!!!!!!!

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Elly wat heb je 'n super mooie kaarten gemaakt de afgelopen tijd. Stuk voo stuk zijn het plaatjes en erg chique!!
    Complimentjes hoor.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, sorry Jeannette, Neltine en Anja....maar hij is vanmiddag al meteen verkocht ;-)
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hihi ik ben in september pas jarig hoor, maar vind het wel een supers kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Elly,
    omdat ik een dikke week ben wezen kamperen , heb ik nu je kaarten van afgelopen week bekeken,
    nou ik moet er weer van zuchten hoor, je maakt altijd van die prachtige creaties, vooral die van maandag 17 mei vind ik super
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Een fijne en zonnige dag.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een geweldig mooi kaartje Elly, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaartjes maakt jij..top!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hi elly ik heb een award voor je klaar staan. ik dacht dat ik t alhad doorgegeven aan je ,. maar mischien ben ik t vergeten. je maakt zulke mooie kaarten dat ik vond dat je r wel een verdiende. liefs Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend!!! Ze blijven maar komen hé die prachtige kaartjes van jou.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a wonderful card, Elly!!
    Love all the details, design and colors!!
    Beautiful!
    Hugs from Maya

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.