vrijdag 26 oktober 2012

Zalm




Hoi meiden,

Vandaag heb ik een kaartje met het nieuwe fluweelkarton (verkrijgbaar bij Doe@ding) in zalm gemaakt (deze ZALM is wel veilig voor de gezondheid hoor hihihi).
In het midden heb ik de (ein-de-lijk leverbare :-) ) Spellbinders Decorative Labels Twenty-Seven gebruikt. Het was het wachten waard, want het is weer een PLAATJE :-) Ik heb er, door de twee grootste mallen tegelijk te stansen , een frame van gemaakt. In dat frame heb ik een klein vierkant van de Spellbinders Decorative Lables One geplakt met daarop een stansje van de gewone Labels One, en een mooie vlinder van Memorybox erbovenop.
De hoeken heb ik gemaakt door de op één na kleinste stans van de Decorative Labels Twenty-Seven in vieren te snijden. Ik heb er met de Martha Stewart Score-board ( ook verkrijgbaar bij Doe@ding) een klein hoekje op gerild en een Nellie Snellen Rose Flower opgeplakt.( Van het Martha Stewart Score-board heeft Marlous trouwens nu ook een miniversie, zoo handig, én maar 12,95 euro, die staat dus ook al weer hoog op mijn verlanglijstje :-) ) Vervolgens heb ik aan de boven-en onderkant de nieuwe Cottage Cutz Ivy ( ook alweer zo'n beauty) geplakt met daarop ook weer Nellie Snellen Rose Flowers. Nog twee kleine Nellie Snellen vlindertjes aan de zijkanten en dat was ie weer :-)

groetjes, 
Elly









15 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een schitterende kaartjes heb je de laatste tijd weer gemaakt!!!
    Ik heb weinig geblogd door tijdgebrek.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zitten er veel prachtige mallen in verwerkt,
    zo mooi gedaan Elly.

    Een fijn weekend gewenst.
    Grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er toch weer helemaal super uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja schattig kaartje weer elly en die hieronder ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Elly,
    Het is weer een SUPER (gezond) kaartje ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattige kaart mooi in die zachte kleuren.
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, deze SP was zeker het wachten waard. Mooi gedaan weer. Prettig weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart,vind de kleur zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het weer een pracht Elly.
    Echt weer een JUWEELTJE.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een mooie kaartje weer. Zalm kleur vind ik toch zo een mooie kleur en ..... lekker om te eten! Geintje.
    Je vorige kaart vind ik zo bijzonder. Jij maakt optimaal gebruik van je mallen.
    Gezellig weekend en groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi elly,
    wat een plaatje weer dit kaartje!
    Mooi dit kleurgebruik!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pięknie wszystko dopasowałaś - śliczna karteczka :))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very beautiful work
    I like to watch and admire your work

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi gemaakt weer Elly, wat een supercombi van al die mooie mallen.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.