dinsdag 30 oktober 2012

Noor Medallion


Hoi meiden, 

Allereerst wil ik jullie bedanken voor al jullie enthousiaste reacties op het combikaartje van Christa en mijzelf in de post hieronder, ook namens Christa! Wie weet komt er nog eens een vervolg :-)
*** 
Dan voor vandaag een kaartje waar ik weer eens een designpapiertje bij heb gebruikt. Ook wel weer eens leuk toch? :-)
Voor deze kaart heb ik de supermooie  Spellbinders Decorative Labels Eight gebruikt  als achtergrond voor mijn zelf gefabriceerde medallion :-)  Het medallion heb ik gemaakt door twee Noor!Designmallen 0148 achter de onder- en bovenkant van een Spellbinders Ovaal te plakken, daarop een frame van dezelfde ovale Spellbinders en in het midden erachter de mooie Noor!Designmal 0149. Een dameskopje van Marianne Design er in, wat bloemetjes van Nellie Snellen erop, hier en daar een plakparel en voila :-) Een très chique kaartje vind ik zelf hahaha.

groetjes, 
Elly




19 opmerkingen:

  1. ik vind hem schitterend Elly
    heel mooi gedaan
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly,
    Ik wilde je toch eens even laten weten dat je geweldige dingen maakt, ik heb de laatste tij te weinig gereageerd op je prachtige kaarten, maar de tijd ontbreekt me een beetje en ik moet nog zoveel kerstkaarten maken da tik de tijd niet neem om alle blogs af te gaan.
    Ik kijk wel regelmatig en iedere keer ben ik weer onder de indruk van je prachtige kaarten.
    Ik heb ook even op je FB gekeken, leuk hé? Ik heb het ook alleen zet ik er niet zoveel op. Nu zag ik bij jou iemand die heel veel witte kaarten maakt, maar ik ben haar naam kwijt, ik wilde nog eens een keer kijken maar kan hem niet meer vinden, weet jij wie dat is?

    Fijne dag verder.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In één woord: schitterend!

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is in 1 woord, Schitterend!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtige kaart Elly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Elly,
    jaaaa het is weer een plaatje!
    Zo leuk zoals jij die malletjes kan combineren!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje, El! Leuk dat je weer eens een heus scrappapiertje hebt gebruikt, dan hebben de panpastelletjes ook even een daggie rust. ;-)

    Liefs, dinnie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely gorgeous Elly. Your work is always a piece of art.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So beautiful Elly, all of it. The layered die cuts, the flowers, the pearls, the colors, it's all gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elly, weer geweldig. Hoe krijg je het bedacht, ga ik vast nog eens nadoen. mag ik dat wel??
    Groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uiteraard Diny! We zijn allemaal vrij om te maken wat we willen hoor :-)

      groetjes, Elly

      Verwijderen
  12. Wauw Elly wat is hij weer mooi.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind het een prachtkaart
    Geniet iedere keer van je kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. DIt kaartje is helemaal geweldig Elly. Een mooi idee. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker een chique kaart Elly.
    Ik moest het dames koppie even dichter bij halen. Vond het in eerste instantie er een beetje vreemd uitzien.
    Kijk uit naar je tweede combi. Geen wonder dat je daar zoveel reacties op hebt gehad.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.