zondag 7 oktober 2012

Even laten weten....


......dat ik aan je denk!!
Nou, bij deze dan :-)
Deze kaart is gemaakt met als basis de prachtige Spellbinders Resplendent Rectangles, is het geen snoepie? :-)
Voor de tekst heb ik gebruik gemaakt van een stempel van Different Colors, gestempeld op een tag van de Spellbinders Fancy Framed Tags One. De bloem is de Layered Rose van MFT met daaronder blaadjes van Magnolia, en daaronder zit een swirl, behorend bij de mooie Spellbinders set Venetian Motifs. De vlinders zijn de Kaleidoscope butterflies van Memorybox. En het mooie groene kleurtje heb ik weer gemaakt met Pan Pastel en wel de PP 660.8 . Ik hoor weer graag wat jullie ervan vinden!!
Fijne zondag verder, ik duik lekker nog even terug in bed :-)
groetjes, 
Elly

20 opmerkingen:

  1. Schitterend Elly. Prachtig werk en prachtige tekst
    lieve groetjes en fijne zondag
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuke kaart hoor elly
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, dit zal de ontvanger vast goed doen!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Elly wat een pracht.
    Echt schitterend mooi.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Elly,
    Even laten weten dat ik dit kaartje weer SUPER vind ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje weer Elly en wat zijn die spellbinders mooi he?
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart zeg, woww.

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Elly!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi elly, wat is het toch heerlijk kijken hier op je blog steeds komt er weer wat moois voorbij. Ik heb het erg naar mijn zin gehad in delft gister. Leuke en lieve reacties op mijn kaarten en doosjes gehad.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These Spellbinder dies.. have I just bought too.. They are Gorgeous.. Fantastic use of different dies.. and those Butterflies are Amazing.... The Rose is Stunning.. Lovely cream on cream.. and Fantastic Work!!! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een schitterende kaart Elly!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi hoi Elly,
    mooi kaartje is dit zeg!
    wat een prachtige mal heb je gebruikt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.