maandag 3 november 2014

.

Hoi meiden, 

Voor vandaag een blanco kaartje. 
Hiervoor heb ik gebruikt:
voor het buitenste frame een Martha Stewart rand/hoekpons. In het midden een "vierkant" van de Crea-nest-lies XXL nr 2, met daarop de Memorybox Katie Corner.
Uit het vierkant heb ik met Spellbinders Labels Twenty een venster gestanst. Daarin een hart van Joy! Crafts met erin een vlinder van Martha Stewart.
De bloem onderin is de Creative Flower nr 21 van Crealies, de blaadjes zijn de Creative Shapes nr 11 ook van Crealies. De linkse tak met swirl eraan is de Donnington Tendril van Memorybox.
De basis is Fluweelkarton Ivoor en kleur heb ik toegevoegd met Pan Pastel

groetjes, 
Elly



4 opmerkingen:


  1. Hij is echt weer schitterend ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooi gemaakt weer Elly. Dat fluweelkarton geeft echt een mooi effect i.c.m de panpastels. Ik heb het laatst bij doe@ding meegenomen op de demodag...zal het eens gaan gebruiken (bloos)...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, Elly. De theepot kaart is ook heel leuk.

    Liefs, sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Elly, ik vind deze ook weer erg mooi gemaakt. Prachtige kleuren.
    Groetjes en een fijne dag, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.