dinsdag 8 januari 2013

Feest!!! Doe@ding 6 jaar!!

Hoi meiden, 

Aanstaande zaterdag 12 januari bestaat Doe@ding al weer 6 jaar! Dat moet gevierd worden natuurlijk! :-) Dus die dag zijn er weer verschillende leuke demo's van o.a:  Astrid Schipper, Anita Izendoorn en Hennie Barendrecht, en er zijn ook weer leuke aanbiedingen in de winkel! Dus heb je tijd en zin, wip dan gezellig even langs!!

Enne....er zijn gisteren weer een berg nieuwe Memoryboxmallen binnengekomen bij Marlous.... LEUK!!!! ( daar komen er zaterdag  zéker een stel van in mijn mandje terecht hoor, want ik zie al hele leuke scenery kaartjes voor me, gemaakt met die gave nieuwe mallen :-) En wat denk je van bijvoorbeeld de Bella Bouquet in combinatie met de Fresh Foliage daar komen prachtige bloemenkaartjes van :-) Ik kan in ieder geval al bijna niet wachten tot zaterdag :-)
Bekijk ze allemaal alvast maar eens HIER 

groetjes,
Elly

3 opmerkingen:

  1. Met jou erbij is het feest compleet he El, we gaan weer genieten zaterdag in de mooiste hobbyzaak die Nederland rijk is!

    Warme stempelgroetjes,
    Aniet x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wens je nog een fijn blog jaar en je vorige creatie is weer helemaal top.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jij en Anietje er weer bij zijn vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.