zaterdag 24 november 2012

Kerstlichtje en Koop/demo avond bij Doeading

Klik op foto voor vergroting.
Hoi meiden, 

Nou, zoals beloofd, hier nòg een projectje met één van de mooie Poppystamps ramen. Voor de rest heb ik gebruikt :  als basis voor de easelkaart de Spellbinders Resplendant Rectangles, en aan de zijkanten daarvan zit één van de nieuwste Spellbinders Die D-Lites, de Flourish Trim, een prachtige sierlijke stans vind ik zelf. De kerstster is weer de Poinsetta van Memorybox, de dikke kersttakken zijn van Marianne Design, de leuke dunne kersttakjes zijn de Sprawling ferns van Magnolia en de klimoptakjes zijn de Ivy van Cottage Cutz.
Alles is uiteraard weer van kleur voorzien met Pan Pastels.

***
EN......aanstaande vrijdag avond 30/11 (19 u tot 21 u) is er weer een super gezellige koop/demo avond bij Doe@ding!!
Er komen weer verschillende dames demonstreren ( Anita Izendoorn, Nelly de Knegt, Mariska van der Linden), en ook ik mag er weer bij zijn :-) Ik breng bovenstaand projectje ook mee, dus dan kunnen jullie het in het echie bekijken :-). 
Dus... hebben jullie nog iets nodig als Sint- of Kerstkadootje voor je moeder, dochter, zus , vriendin, of gewoon voor jezelf hihi, komt dan gezellig even langs aanstaande vrijdag. Het is dan al bijna Sinterklaas, dus ik denk dat er ook nog wel wat te snoepen valt die avond :-)
Dus tot ziens bij Doe@ding!?

groetjes, 
Elly




Foto bewerkt met PicMonkey.


TIP:  Heb nog even zitten spelen met een nieuw ontdekt fotoprogramma PicMonkey( klik erop , om ook eens te kijken hoe leuk dat werkt).  De foto hierboven, heb ik er lekker winters mee gemaakt, en een mooi randje gegeven ) . Leuk speelgoed :-) !!!!

35 opmerkingen:

  1. Een geweldige creatie.
    De kleurcombi vind ik erg mooi.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouuuuuuuuuuuuuu, Elly
    Hiermee overtref je jezelf weer
    wat een SChITTERENDE creatie!!!!!!!1

    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve El,
    Wat een prachtig lichtje heb je gemaakt. Ik zou het zo ergens neerzetten of ophangen! Schitterend gedaan zeg!!
    Ik ben je niet vergeten maar heb het razend druk met de opleiding. Ik bel je gauw!!
    Liefs van monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow.... die ist ja ein Meisterwerk :-)
    LG Gisela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous Elly ! Love the flowers & soft colors. Great work as always :) Warm Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, je hebt niks teveel gezegd El, hij is echt schitterend. Daar mag je met recht trots op zijn!

    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal geweldig El!! Wat een topcreatie!

    Groetjes van Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Elly. This is incredibly gorgeous. I must try this but I'm sure it won't be this gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Elly,

    Ik zag dit prachtige werkstuk al voorbij komen op FB, maar ik wil je toch nog even op je eigen blog een groot compliment geven. Ik vind het echt zo mooi. Jammer dat ik zo ver weg woon anders was ik zeker langs gekomen.
    lieve groet van mij,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Elly,
    Wat een geweldig project. Wanneer kan ik hem komen maken? Is dit niet een leuk project voor een clubdag hihihi.
    Groetjes,
    Monique (Moni Agila)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig weer Elly!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een superleuke mooie creatie
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een echt kunstwerkje!

    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Elly,
    Niet alleen het fotoprogramma is een LEUK speeltje, maar je SCHITTERENDE easel-kaartje ook ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow El, dit is toppie!!!!!!!!!!!!!
    Nu maar hopen dat de Sint bij mij een cadeautje brengt. (bij Marlous gekocht danwel)

    Liefs Gerda.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige creatie, leuk gedaan
    met die lagen en diepte, toppertje !

    Een fijn en gezellig weekend, Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is one of your most beautiful cards ever Elly. The colors, flowers, candle, window, all of it is just lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat prachtig Elly,dat zou mooi op m'n dressoir staan(hihi)een hoog kwielgehalte hoor!!!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een mooie lichtje heb je gemaakt Elly!! Super mooi in het wit, mooi mallen en wat een mooi geheel met de takken en bloemen. Helemaal geweldig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantastisch mooi gemaakt, Elly .
    grtjs
    Françoise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha Elly, wat een prachtige kunststukje zeg! Kunnen we niet nog een workshopje organiseren hihi.......lieve groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kunstwerkje Elly.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Elly,

    Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. elly;) you have made so beautifull card again...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Elly, came across your beautiful card and had the opportunity to make my own version of it today. Thank you for sharing your art card - Blessings!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.