dinsdag 14 februari 2012

Een Valentijntje.

Hoi meiden,

Het is 14 Februari vandaag ......Valentijnsdag!!
Dus heb ik dit kaartje gemaakt voor een, voor mij, heel dierbaar iemand!!
Iemand, met wie ik samen heerlijk kan lachen, iemand met wie ik samen kan huilen, iemand die me een luisterend oor biedt als ik dat nodig heb, iemand die altijd precies begrijpt wat ik bedoel, iemand .......... nou ja..... gewoon iemand waar ik van houd.......mijn allerliefste dinnetje Jeannette!!
Lieve Jeannette, bedankt voor je vriendschap!!!!x x x
******
Fijne dag allemaal!!
groetjes, Elly

28 opmerkingen:

  1. ohhh elly ,prachtig weer ,heel mooi hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg en wat zal Jeannette trots zijn op zo`n lieve vriendin, koester het meid, dit is heel kostbaar.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat mooi, zo zie je maar dat je met weinig kleur ook prachtige creaties kan maken. 'k Vind dit geweldig Elly.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje Elly! Jeannette zal er blij mee zijn. Echte vrienden zijn er niet veel, dus heel belangrijk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje , je vriendin zal het waarderen Elly! Fijne Valentijnsdag. Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Elly,

    Een prachtig kaartje weer.
    Dat zal je vriendin zeker waarderen.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow this is amazing, fabulous card and she will love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. overweldegend MOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    happy valentijn

    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat weer mooi gemaakt Elly!
    Ziet er super uit.
    Daar zal Jeannette wel blij mee zijn.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi elly
    prachtige woorden en een nog mooiere kaart!
    SUPERGAAF!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ze dit op je blog leest zal ze er wel even stil van zijn.
    Prachtig verwoord,zo ook je kaart.
    Ik vind het weer eentje om te watertanden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne Valentijn Elly en heerlijk zo'n vriendin, en ik denk dat ze maar wat blij is met je mooie kaartje.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een super mooie kaart gemaakt voor je vriendin!! Helemaal geweldig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous Elly. All your details are amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een prachtige creatie weer. Fijn dat je wat close up foto's heb gemaakt. Want er is zoveel te zien.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Elly

    Wat is dit weer een pracht.
    Je kijkt je ogen weer uit.
    Ik weet wel zeker dat je Jeannette er heel blij mee maakt.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stunning design !!!!!!! Happy Valentines Day from Canada !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje voor een hele mooi vriendschap!!!!
    xxAngie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card! It`s so good to have a friend like Jeanette :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Elly,
    Wat een mooie exemplaren laat je weer zien!
    Leuk met tip met dat inkten en embosfolder, ga ik ook eens proberen!
    Je vriendin is vast heel erg blij met zo een prachtige kaart!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend Valentijn plaatje Elly. En wat fijn dat er zulke vrienden bestaan. Koester haar. Maar dat doe je zo te zien aan je kaart.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ooooooooooooooooooooooooo dit is zo geweldig mooi!
    helemaal te gek!
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat lief!! Een prachtig kaartje is dit!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaartje is weer geweldig mooi Elly, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Tjee Elly wat prachtig weer!
    Heerlijk hè als je zo'n "dinnetje" hebt!
    Zo een heb ik er ook alleen houdt zij jammer genoeg helemaal niet van al dat gefreubel :(
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Absolutley beautiful, love the colour,and there is so much detail. Your friend is very lucky to recieve this. Margaret.x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.