zaterdag 14 mei 2011

.........

Hoi meiden,
Zo , eindelijk weer een kaartje van mij.
Hiervoor heb ik gebruikt;
De Marianne Design creatables LR 0168, daarop de Spellbinders Rose Creations roos en blaadjes (sorry, ik had beloofd dat ik er mee zou stoppen,maar ik vind hem té leuk hihihi) en de Magnolia Doohickey swirl.
Onderin heb ik mallen van de Spellbinders Fleur de lis Motifs en Accents gebruikt, een vlinder van Martha Stewart en één van X-cut Dimensions. De border aan de zijkant is van Die-namics.

groetjes,
Elly

33 opmerkingen:

  1. Wauw, schitterend is je kaartje!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Elly! En beloof mij nou dat je NIET stopt met de Rose Creations... het zou zonde zijn!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello, Elly!!!
    Very gentle and delightful work!!!

    Hugs, Tatiana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Elly,
    Glad you did another rose creation!!
    It's just stunning!
    Your cards are so neat. Very clever and wonderful again!
    Love, Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer geweldig!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elly het wordt wat eentonig maar wederom zeg ik: PRACHTIG.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Another very beautiful card Elly. Stunning work. Hugs Rita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een prachtig kaartje weer Elly.
    En die roos is super gaaafffffffffffff.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf kaartje El! Enne...buiten de lijntjes gescrapt, da's weer eens wat anders hè? ;)
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Elly , en van die roos krijgen we echt geen genoeg hoor schitterend.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart!Mooi in deze rustige kleuren. De Rose Creations is zo leuk, ben er ook helemaal weg van, groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een plaatje geworden je kaartje.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhhhh Elly,wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart is weer een super creatie Elly!! In een woord Prachtig!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Elly, deze is ook weer zo gaaf. Die roos vind ik helemaal geweldig. En ja, die doohickey past er perfect bij, dus blijven gebruiken zou ik zo zeggen, lol.
    groetjes Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niet mee stoppen hoor met die roos , ik vind hem super. Ik heb hem ook besteld in Am.hoop dat ik hem deze week krijg. Het is alweer een prachtige kaart
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een plaatje alweer!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart. Vind de bloem ook helemaal te gek.
    Heb nu trouwens ook de Walzingmouse stempels binnen gekregen. 3 setjes, de 4e is onderweg. Heb er al met één wat gemaakt en staat op mijn blog. Nog bedankt voor het doorgeven van de naam. Vind ze helemaal geweldig.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig chique kaartje is het weer

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh this is so pretty! You make me really want that rose die!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hallo elly
    wat een prachtige kaart is dit geworden! zo mooi en sereen van kleur, geweldig!!!
    groetjes....corry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, this is gorgeous! Very beautiful and elegant!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Another beauty, Elly! Again, love your rose...don't think I could get tired of seeing those! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend kaartje weer! Mooie combinaties, heb dit malletje voor moederdag gekregen van een van mijn jongens en als ik dit zo zie moet ik er nodig mee aan de slag!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Love the Spellbinders die cut. Perfect here in your card. Lovely work again...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke Kaartje.
    Groetjes uit Duitsland
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Auch mir gefallen deine Karten so gut das ich öfterst auf deinem Blog bin und heute habe ich mich als Verfolger angemeldet.
    Wünsche dir noch recht viele kreative Ideen.
    VLG Gisela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Maakt niks uit hoor ik blijf hem ook prachtig vinden je bloem.
    En zo is dit kaartje ook weer een topper.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een geweldig mooi kaartje weer Elly, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Elly, Jouw stijl maar toch elke keer anders. Knap en mooi hoor.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.