maandag 4 april 2016

Demo nr.34 Dikke knuffel!


Hoi meiden, 

Vandaag een dikke knuffel voor jullie, via deze kaart ;-)
Hiervoor heb ik gebruikt:
Voor de randen aan de bovenkanten en de open gewerkte mal op het linkerdeel, de Creative Expr.Tessa.
In het midden links vind je de Marianne Design Waterlelie. De swirls , blaadjes en vlinders zijn van Crealies. En op het rechterdeel de Creative Expr. Brisbane, met de tekst dikke knuffel (combi van: dikke kus en knuffel) van Crealies. En verder de Amy Design Dandelion, de Marianne Design Ganzen en -Rietpluimen.

***
Als je op DEZE LINK klikt, kom je meteen bij deze kaart in de webwinkel van Doe@ding terecht , daarbij staan de gebruikte artikelen direct vermeld onder de kaart, zodat je ze meteen kunt bestellen, mocht je dat willen.

***
De witte links in al mijn blogposten verwijzen direct naar de artikelen in de webwinkel van Doe@ding.



7 opmerkingen:

  1. ohhhh wat is ie weer leuk,het is net een schilderijtje. En wat is die dandelion ook mooi he?En nee ik ga niet op die witte link klikken,nee echt ik doe het niet,uhmmm of toch heel even,1x maar?pfffffft dat wordt speklappen eten heel de week hihi.Groetjes en fijne dag
    Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is weer een prachtige creatie.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yes, dit is dikke pret!! Een dubbele kaart.
    Dat is uitpakken. Heel leuk weer. Heel wat knuffels retour voor alle leuke inspiratie. Groetjes, Jorita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende creaties heb je weer gemaakt voor de demodagen! Echt genieten. Soms zie ik een stans en twijfel ik hoe deze uitpakt en dan kijk ik bij jou en denk ik: wat mooi, deze gaat op mijn verlanglijst :-)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Liselot. Fijn dat je zo van de kaartjes geniet!! Dus je hebt intussen al een langgggge verlangggggglijst begrijp ik hahaha.
      groetjes, Elly

      Verwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.