vrijdag 1 april 2016

Craft Emotions.....


Hoi meiden, 

Tussen de demokaarten door weer even wat anders hoor....
Vandaag is er weer een nieuwe serie Craft Emotions snijmallen binnen gekomen bij Doe@ding. Zie HIER! 
 Er zitten weer zulke leukerdjes bij, dat ik maar snel een bestelling heb gedaan haha...Maar eerst heb ik deze kaart nog te laten zien met de Craft Emotions Poppy. Deze is nog van de vorige release maar was heel snel uitverkocht....nu  ook weer op voorraad bij Doe@ding en dus weer te bestellen voor de liefhebbers ;-)
Verder heb ik op deze kaart nog gebruikt:
Voor de rand aan boven- en onderkant de Creative Expr. Carribean Island Corner, Border and Tag. 
En het ovaal in het midden van Nellie Snellen, de Straight Dotted Oval.
De swirls tussen de klimop zijn van Crealies.
***
De witte links in al mijn blogposten verwijzen direkt naar de artikelen in de webwinkel van Doe@ding.

groetjes,
Elly


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je er weer van gemaakt zeg.En wat een leuke mallen komen er weer uit van Craft emotions,ik ben helemaal gek van bloemetjes,takjes enz enz,dat maakt een kaart net wat meer af toch?Fijn weekend en groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die geweldig mooi zeg!!
    Groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.