maandag 11 april 2016

Craft Emotions (2)


Hoi meiden, 

Afgelopen week deze gave malletjes van Craft Emotions binnengekregen....je weet nog wel...die super leuke malletjes voor die NOG leukere prijsjes !? 
Ik schreef er HIER al over....
( en HIER kun je ze allemaal vinden)
Onderstaande heb ik allemaal gebruikt op bovenstaande kaart :-). 
De Craft Emotions: Corners Ornament, -Music Notes,  -Rose,  -ReedsFlowering Grass,  en -Butterflies.
(Enkele zijn helaas al weer uitverkocht, maar komen vast weer snel binnen bij Doe@ding)

Daarnaast ook nog de Creative Expr. Aquila ( randen aan de zijkanten) , de Creative Expr. Hobart Adornment ( middenonder en -boven)  en de Creative Expr. Toronto (voorop).En de Nellie Snellen Vintasia Birdcage.

***

De witte links in al mijn blogposten verwijzen direkt naar de artikelen in de webwinkel van Doe@ding.

groetjes, 
Elly




1 opmerking:

  1. ohhh wat is ie mooi!!!!en wat romantisch dat blauwe stipjes papier.Die muzieknootjes zijn ook geweldig,gelukkig heb ik al enkele van de malletjes,maar ja wat ik zie is wat ik wil he?hihihihi.Fijne Dag.groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.