vrijdag 25 juli 2014

Sarah :-)


Hoi meiden, 

Gisteren was mijn verjaardag en ben ik 50 geworden. De kids hadden me "verrast" ( haha) met een mega grote Sarah boog in de voortuin, zodat niemand kon missen dat ik 50 ben geworden. Hmm...of ik daar nou blij mee moest zijn........dat hou ik in het midden haha.
 Ik zag er wel een beetje tegenop om 50 te worden, maar ach, ik moet zeggen............het voelt vandaag precies hetzelfde als gisteren en eersgisteren hahaha. En ze zeggen altijd, je bent zo oud als je je voelt....nou dat is ook waar, op sommige momenten voel ik me nog 18 :-) en soms voel ik me ook 80. Maar ach....dat heeft iedereeen, dus we doen het er maar mee :-) Ben in ieder geval blij dat ik het mocht beleven, want je hoort en leest vaak genoeg dat er mensen zijn die de 50 niet eens halen. Dus al met al ben ik dankbaar dat ik de 50 jarige leeftijd heb mogen bereiken , en nog in goede gezondheid ook, dat is ook niet voor iedereen weggelegd tegenwoordig. Dus vandaag de eerste dag van, hopelijk, de tweede helft van mijn leven. Om te beginnen vanavond maar lekker uit eten met dochter en schoonzoon ( kadootje van schoonzoon, hoe lief is dat ). Volgende week woensdag heb ik, naast de gave gekregen snijmallen, ook nog een "kadootje" tegoed van mijn dinnetje Jeannette, ze heeft een volle verrassingsdag gepland voor ons saampjes,hoe leuk is dat. Ik zit steeds al bij haar te vissen wat we gaan doen, maar ze laat helemaaaaal niks los. Grrrr ...net iets voor mij....ik ben zo nieuwsgierig als wat, en geduld ....nou daar heb ik ook niet echt veel van hahaha. Maar ik zal toch af moeten wachten haha, het is niet anders. Ik heb er in ieder geval reuze zin in, want wat is er nou leuker om een gezellige dag door te brengen met je allerrrr beste vriendin.....

groetjes, 
Elly


10 opmerkingen:

  1. Good luck, good luck hero of the day!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly, wat een gezelligheid allemaal. Van harte Gefeliciteerd met je 50e verjaardag...geniet ervan!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en nog vele gezonde jaren toegewenst.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    het was wel een gigantische boog maar wel leuk.
    Alvast veel plezier samen met je vriendin ben benieuwd wat jullie gaan doen
    Een fijne zaterdag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve din,
    Ik heb ook zo'n zin in ons dagje woensdag! En nee....ik zeg lekker helemaal niks over wat of waar. Gewoon 'geduldig' afwachten maar...

    Dikke knuf,
    Jeannette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 50ste hihi nu behoor je officieel tot de belegen bollen!!
    Veel plezier vanavond en met het dagje uit!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Sara en het leven begint toch pas de 50 zeggen ze.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van Harte PROFICIAT met je 50ste verjaardag !
    Liefs
    Françoise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Elle, Congratulations on turning 50! it is a wonderful age. I ma 55 and feel like I am in my 20's........lol........
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.