zondag 20 oktober 2013

Blooming Poinsetta


Hoi meiden, 

Een kaartje met mijn favoriete Poppystamps Blooming Poinsetta maar weer :-). Het blijft voor mij toch de mooiste kersstermal die ik tot nu toe ben tegengekomen en ik kan niet wachten tot deze week  ook de nieuwste mini-versie ervan binnen komt bij  Doe@ding :-) (hoezo verslaafd aan mallen haha).

Voor deze kaart heb ik verder een frame gemaakt met de Spellbinders Decorative Labels Twenty-Eight met daarin een vierkant van de Spellbinders Captivating Squares, en twee Memorybox Macarena Corners. De hoekjes heb ik afgewerkt met Melissa Frances Plakparels en dat was het weer :-)

groetjes,
Elly

7 opmerkingen:

  1. Elly, I still admire you for great ideas. You've created another beautiful card :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi weer Elly!!!!
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful and elegant work!
    Have a good week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Elly, ik had het weekend een kaart gemist, door alle drukte, maar je kaarten zijn allebei zo als altijd weer geweldig. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart en wat heb je er een werk van gemaakt. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig!! ik zie hier trouwens wel meer in dan alleen een kerstkaart, gezien de kleur en de pareltjes vind ik het ook wel wat hebben voor een zoveel jaar getrouwd of gefeliciteerd met jullie huwelijk kaart! erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. another beautiful card - great poinsettia die

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.