dinsdag 29 mei 2012

JOEPIE, leuk nieuws voor de shopverslaafden onder ons ( en geef maar toe,  dat zijn wij freubelaars allemaal ;-) )....de geheel vernieuwde webshop van Doeading is weer online!!!!

 Er staan weer volop gave hobbyhebbedingen op, dus we kunnen ons hart weer ophalen :-)
Marlous heeft nu ter introductie van de nieuwe webshop een leuke aktie, de verzendkosten zijn bij een bestelling tot 50 euro maar 2,95, en boven de 50 euro gratis! En..... je kunt nu ook met Ideal betalen, en als je dan voor 3 uur besteld en betaald wordt het dezelfde dag nog verzonden, en DAT alleen al is een goede reden om bij Doe@ding te shoppen :-) , want ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als ik vandaag iets bestel, wil ik het graag gisteren al hebben hahaha.
Dus ga snel een kijkje nemen bij ;  www.doeading.nl

groetjes, Elly




4 opmerkingen:

  1. Dit is natuurlijk koren op mijn molentje, ik ga gauw even een kijkje nemen en bedankt voor de tip!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben niet shopverslaafd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor elly je hebt helemaal gelijk lekker om te horen dat ze weer open zijn
    gR sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik ben natuurlijk al geweest en was er erg blij mee net als jij.haha
    Verslaafd niet maar ik heb het meestal "nodig".

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.