woensdag 11 april 2012

Schommelkaartje

Hoi meiden, 

Voor vandaag heb ik een schommelkaartje te laten zien.
Ik heb de Grand Circles hiervoor gebruikt. Zooo leuk , die grote mallen. ( heb ze helaas (nog) niet zelf, maar mijn dinnetje wel, dus mocht ik ze van haar gebruiken ;-) 
Thanks Jeannette!!!
Ik heb dus twee maten cirkels uit gestanst met de Joy Trouvaille, de kleinste heb ik doorgesneden en toen met een Cuttlebug embossingmal voorzien van leuke stippeltjes. Toen heb ik de grootste mal van de Moroccan Motifs er op gepakt, met daarop weer een frame van de Classic Circles. Daarin een mooie bloem van Crealies, klimop takjes van Marianne Design, en vlinders van Nellie Snellen. Verder nog wat van die schattige tulpjes van Marianne Design, en het geheel weer afgemaakt met zo'n leuke Spellbinders Ribbon Banner met daarop weer zo'n schattig tekststempeltje van Crealies (staan niet op de webwinkel ,maar zijn wel verkrijgbaar in de winkel zelf).
Alles is weer gemaakt met offwhite linnenkarton ( ook verkrijgbaar in de winkel , in allerlei mooie kleurtjes) en vervolgens geinkt met Distress inkt Bundled Sage.
Ben zelf helemaal verliefd op het zachte romantische resultaat :-)  :-) .

groetjes, Elly

36 opmerkingen:

  1. Hi Elly.
    Love this card too - and your right its very romantic and very beautiful.
    I can feel that i have to go to my scraproom today to do more "Elly-inspired" stuff :)
    Thank you!

    Hugs Dorthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begrijpelijk ik vind het ook een mooi romantisch kaartje geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Elly, eine schöne, zarte, elegante Kreatur. Wie machst Du das nur? Gruss, Ulla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou dit schommelkaartje niet zomaar een kaartje willen noemen Elly
    Het is echt weer een JUWEELTJE.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal mijn smaak, ik hou zo van het romantische wat dit prachtige kaartje uitstraalt!
    Ik blijf me verwonderen wat jij kan met slechts één soort papier, pure kunst is dat hoor Elly!
    Fijne dag, liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook weer een heeeeele mooie Elly,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik deze kaart afgelopen week ook staan te bewonderen bij Doe@ding. Ik vind hem echt schitterend.
    Ben dan ook de winkel uitgelopen met de Morrocan Motifs (uiteraard wel netjes betaald).

    Groetjes Inky

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart.
    Heel mooi detail vind ik de hedera takjes.
    Het zijn net echte rankjes zoals je ze heb verwerkt.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi resultaat!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is weer super leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer genieten bij je! Prachtige je
    kaarten!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi Elly, niet gek hoor zo'n verliefdheid.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi elly
    je zal wel denken altijd dezelfde berichtjes maar kan niet anders zeggen dat je kaarten gewoon prachtig zijn en dat telkens weer:-)
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Elly,
    Zou jij even door willen gaan met schommelen ☺☺☺, want deze is PRACHTIG.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart, hihi ik ga toch ook maar eens zoiets proberen vindt ze zo leuk!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Elly,
    weer een prachtige romantische kaart!
    Wat zijn er toch weer mooie mallen uitgekomen,
    maar ik heb besloten om het toch voorlopig maar eventjes met mijn oudere mallen ye doen.
    Dat neem t niet weg dat ik je creaties meer dan geweldig vind!
    ook het kaartje hieronder vind ik geweldig mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Another gorgeous card! You are so creative when using dies!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. These have all been so fabulous, I wish you lived in the US so we could come and make cards with you.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een bjoetie, Elly.
    Ik ben er ook gelijk verliefd op geworden.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je deze kaart weer prachtig gemaakt Elly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt een droom van kaart! Ik blijf er naar kijken...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 't Is een schitterende schommelkaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Helemaal stil...genieten van jou mooi's;o)

    Zie je zaterdag, tot dan.

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat een prachtige kaart weer Elly, hoe flik je dat toch elke keer weer hihihihi. Supers!!!!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Elly,

    Wat is deze schommelkaart geweldig wat doe je dat toch iedere keer weer mooi.
    En nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.

    Veel liefs Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw weer een schitterende creatie Elly! Wat een leuk model en super details!! Ook de kleur vind ik heel mooi en heel chique!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooohh wat super mooi weer zeg, schitterend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, wat een beauty is dit. Wat kan jij toch mooi ontwerpen. Het combineren van alle soorten verschillende mallen zit je gewoon in je vingers.Leuk die geëmboste achtergrond en de tulpen staan er ook weer zo mooi bij. Knap hoor.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.