woensdag 4 april 2012

Paasontbijtset

Hoi meiden, 

Hier is dan mijn Paasontbijtset, geheel in crème linnenkarton, geinkt met Colorbox Chalk Creamy Brown.
Een beker met een mooie borderrand van de Damask Accents, Het lepeltje erbij heb ik nagetrokken langs een echt lepeltje, uitgeknipt en vervolgens met een embospen met grote bol opgebold.
Een servetring gemaakt met de borderrand van de Moroccan Accents, de bloemetjes en blaadjes zijn van de Nellie Snellen Floral ponsen Rose Flowers en Rose Leaves.
Een eiderdopje met een mooie borderrand van de Persian Accents.
Een bordje gemaakt met de Grand Circles, met daarop Fleur de Lis malletjes van de Damask Accents en de Damask Motifs.
Een jampotje versierd met een malletje van de Moroccan Accents, Crealies bloemen en blaadjes erop, een lief labeltje van de Damask Motifs eraan, en nog een onderzettertje eronder van de Persian Motifs.
Dan nog het klapstuk van de hele set ( vind ik zelf het mooist geworden namelijk :-) ), een bestek/servetmapje. Hiervoor heb ik gebruikt de supermooie Antique Frame and Accents voor het frame op de voorkant, en ook voor de borderrand. Erachter vandaan heb ik de super chique mal van de Damask Motifs laten komen. De bloem is weer de Rose Creations en de blaadjes zijn van de Foliage. Vlinders zijn weer van Cheery Lynn( kan er niks aan doen, maar die MOET ik gewoon vaak gebruiken, ik vind ze zoooo echt en zoooo mooi :-)
Met het mes en de vork heb ik hetzelfde gedaan als met het theelepeltje; nagetrokken langs echt bestek en vervolgens uitgeknipt.
Alles is trouwens nog in het echie te bekijken bij Doeading in de winkel!!
Ik hoor weer graag wat jullie ervan vinden!!

groetjes, Elly

40 opmerkingen:

  1. Hoi Elly wauw wauw.
    Wat laat Je ons nu weer zien.
    Wat ziet het er weer prachtig mooi uit.
    Echt schitterend.
    Dat paasontbijdje zal zeker wel smaken.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend elly dat heb je gaaf gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elly it's fantastic! You really take care of details :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik had ze gister al op het blog van Doe a ding gezien.
    Ziet er geweldig uit,als dat geen smullen wordt met Pasen!1

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Elly,

    Wat een heerlijk creatief ontbijtje!! Wauw!!
    Als dat geen goed begin van de dag is?!?!?!?!

    Alvast een vrolijk pasen!!

    Groetjes,
    ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eet smakelijk zou ik zeggen,dat ziet er weer heel mooi en lekker uit.
    Wat een creativiteit heb je hier weer in weten te leggen, echt super!!!!

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan ik eerste paasdag aanschuiven voor een paasontbijtje?
    Het ziet er super leuk uit!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had ze natuurlijk al in de winkel gezien en het zijn ware kunstwerkjes die je hebt gemaakt, echt super!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi ontbijtje, Elly.
    Prachtig, zo alles bij elkaar.


    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super Super Super mooi Elly, en wat een kei leuk idee ook!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat is dit prachtig zeg, ik raak er niet op uitgekeken, zo mooi uitgewerkt tot in het kleinste detail. Zelfs het bestek uit karton.
    Wat heb je dit weer mooi gedaan zeg!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi hoi elly
    ik had het ook al bij marlous gezien
    het is echt super mooi
    maar ik zou toch die croissant maar niet meer eten

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAUW geweldig Elly dat ziet er mooi,gaaf en gezellig uit !laat de pasen maar komen !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Elly dat is echt héél erg mooi geworden...Ik heb er met bewondering naar gekeken hoe mooi jij dat allemaal heb gemaakt.
    Echt SCHITTEREND gedaan!!!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOW Elly, what a gorgeous tabe set, I love every piece of it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh Elly,wat een beeldschoon set heb je gemaakt.
    Echt een lust om naar tekijken.
    Hoe krijg je het steeds zo mooi en apart voor elkaar meis.
    complimenten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh elly
    Beeldschoon, wat prachtig, mooier dan mijn engels porseleinen servies!!!!
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Elly,
    Ssoweee, wat is dat bijzonder mooi allemaal! Daar wil ik wel een Paasontbijtje op eten hoor! Heel knap gedaan!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Elly,
    wat heb je dit superleuk gemaakt zeg!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow! great ideas:))
    hugs from Poland!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. So very creative! So many wonderful ideas! Than you so much for sharing this! I really love the egg holder!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow these are all fabulous, so creative and gorgeous!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Als ik toch zo mijn paasontbijt voorgeschoteld zou krijgen denk ik dat ik geen tijd heb om te eten. haha. Wat fantastisch deze set Elly.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw.... wat mooi Elly! zo creatief en leuk gedaan!!Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg leuk bedacht en supermooi uitgewerkt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wedgwood kan er niet tegenop!
    Wat gaaf allemaal! Super gemaakt!
    En die (vette) croissant zou ik er maar snel van afhalen.
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. WOOOOOOOOW Elly.....SCHITTEREND. Helaas ben ik aan de late kant voor een ontbijtje, maar mag een brunch ook nog ☺☺☺?
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wauw Elly, hoe kom je op het idee, ziet er echt SUPER uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oohh dit is zo supermooi Elly!!! Knap hoe je dit verzinnen kunt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. super hoor erg mooi gemaakt
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterend setje. Ik zou graag bij je aanschuiven aan zo'n mooi aangeklede dis.
    Fantastisch idee weer, waar ik met bewondering naar zit te kijken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Elly,
    Wat ontzettend mooi en wat een leuk idee!!
    Maar volgens mij zitten daar een heel aantal uurtjes "knutselen" in.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Waanzinnig!!!! Zo gaaf! Heel mooi gemaakt, kijk mijn ogen uit, alles lijkt zo echt!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi hoi elly,
    wat een leuk gezicht is dat
    dat ontbijtgebeuren!
    Je demo,s vind ik ook erg mooi,
    vooral nummer 2
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Работы вызывают восхищение! Я такой красоты еще не встречала!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Piękna zastawa - jak zwykle zaskakujesz mnie :))

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Elly these are amazing. The attention to detail is beautiful and must take you hours. Happy Easter to you. Margaret. x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.