zondag 2 oktober 2016

Eerste van de demokaartjes van de Doe@ding demodagen 30sept/1okt 2016.


Hoi meiden, 

Hier ben ik weer....
De demodagen zijn weer achter de rug en waren weer TOP!!   
Zoals gewoonlijk, na de demodagen, zal ik vanaf nu weer elke dag een kaartje hier op mijn blog plaatsen ( met alle gebruikte artikelen erbij en ook de linkjes van die artikelen naar de webwinkel van Doe@ding), dus de eerstkomende 5 weken kunnen jullie ook hier nog eens zien wat ik bij me had tijdens de demodagen, en eventueel de gebruikte mallen alsnog bestellen :-) 

***
Voor deze kaart heb ik gebruikt:
De basismal is de Cr.Expr. 10014 Mauritius.
De tekst stempels zijn ook van Cr.Expr. de CEC 771-Holly Jolly Sentiments.
De dennetak is ook van MD, de CR 1378-Tiny's Pine.
De andere takjes komen van de MD- LR 0438 Petra's Larix en van de MD- LR 0437 Petra's Twig set.

***
 Als je op  DEZE LINK klikt, kom je meteen bij deze kaart in de webwinkel van Doe@ding terecht , daarbij staan de gebruikte artikelen direct vermeld onder de kaart, zodat je ze meteen kunt bestellen, mocht je dat willen.

***
De witte links in al mijn blogberichten verwijzen direkt naar de artikelen in de webwinkel van Doe@ding.





  ...



1 opmerking:

  1. Elly it is lovely to see you blogging once again, I have missed seeing your new creations.
    Your card is beautiful!!!love the colours and all of the elements.
    Enjoy your weekend.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.