zaterdag 11 juni 2016

Hartelijk gefeliciteerd....


Hoi  meiden, 

Ik doe momenteel niet zoveel op freubelgebied, dus vandaar dat ik  hier al een tijdje niks geplaatst heb. Ik heb elke keer wilde plannen, maar om een of andere reden komt het er steeds toch niet van .Om even te laten weten dat ik nog leef haha, hier dan toch maar even felicitatiekaartje wat ik van de week, tussen de bedrijven door, toch nog heb gemaakt....
Hiervoor heb ik gebruikt:
Voor de mooie opengewerkte rand , de Creative Expressions Centaurus.
De bloem is van Leane :flower 08, de klimop is de Creative Expr.Trailing Ivy  en het blaadje is van de Creative Expr.Laurel Leaves. De tekst is van Crealies en de vlinders zijn 'oudjes' van Tonic.

***

De witte links in al mijn blogposten verwijzen direkt naar de artikelen in de  webwinkel van Doe@ding.

Groetjes, 
Elly

1 opmerking:

  1. Liebe Elly
    Wenn ich es richtig verstehe hast Du gerade eine künstlerische Tiefphase? Keine Sorge das haben wir alle mal und das ist auch normal. Wir geben soviel Liebe in unsere Werke und irgendwann muss das Akku sich mal aufladen.
    Ich bewundere deine Werke regelmäßig und bin immer wieder fasziniert was Du so wunderschönes zauberst!
    Ich wünsche Dir alles Liebe und Gute!
    Ganz liebe Grüsse Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.