donderdag 14 april 2016

Stepcard .....Van harte.....


Hoi meiden, 

Ik heb voor de verandering ook eens een keer een plaatje (Marianne Design MB0158) gebruikt....en warempel...ik vind 't  nog best leuk zo ook, misschien moet ik dat toch maar eens vaker doen haha.
Echt een lekker vrolijk voorjaarskaartje geworden vind ik.
Hiervoor heb ik gebruikt:
Achter het plaatje de Creative Expr.Wellington,  met daarop een frame van de Crealies XXL nr.14.
De klimop is de Ivy Swirl van Leane Creatief en de vlinders zijn van Craft Emotions. De tekst 'van harte' is van Crealies.

***

De witte links in al mijn blogposten verwijzen direkt naar de artikelen in de webwinkel van Doe@ding.

groetjes, 
Elly




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.