vrijdag 8 april 2016

Demo nr.38. Een fijne dag!


Hoi meiden, 

De op één na laatste kaart al weer, van de serie kaarten die ik bij me had op de Demodagen van Doe@ding.
Hiervoor heb ik gebruikt:
Voor de rand aan de bovenkant , de Creative Expr. Australian Corner, Border and Tag.
De mallen links en rechts zijn de Creative Expr. Brisbane met daarin  het Marianne Design: Gras en de -crocussen. In het midden de Creative Expr. Lauren met daarin de Marianne Design  rietpluimen ganzen en mand. De bloem, swirl, blaadje en tekst zijn van Crealies.

***
Als je op DEZE LINK klikt, kom je meteen bij deze kaart in de webwinkel van Doe@ding terecht , daarbij staan de gebruikte artikelen direct vermeld onder de kaart, zodat je ze meteen kunt bestellen, mocht je dat willen.






















   

***







De witte links in al mijn blogposten verwijzen direct naar de artikelen in de webwinkel van Doe@ding.



4 opmerkingen:

  1. wat had jij veeeeeeeeel kaarten bij je dan zeg!!!Wel supermooi allemaal!!!Mischien kom ik een volgend keer een kijkje nemen bij doeading met de demodagen,ik woon er wel een eindje vandaan,maar mijn zus woont er vlakbij.
    Groetjes En fijn weekend Emilie x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja ik wil altijd wel graag een tafel vol hebben, er moet wel wat te zien zijn toch?? :-) Zou leuk zijn als je ook komt met de volgende demodagen!!!

      groetjes,
      Elly

      Verwijderen
  2. Gorgeous card Elly, I really must buy that die since I live near Brisbane :)
    Your cards are always a delight to look at.
    Thank-you for creating beautiful cards.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you very much for your sweet comment Sharon!! I think you certainly have to bye the Bribane die then :-)
      hugs, Elly

      Verwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.