zondag 24 april 2016

.


Hoi meiden, 

Ben ik weer met een kaartje. 
Afgelopen week heb ik lekker weer wat  nieuwe malletjes gescoord bij Doe@ding en deze kaart  er, om te beginnen, mee gemaakt.
Hiervoor heb ik gebruikt:
Als achtergrond, de Marianne Design Pearls embossingfolder. In het midden de nieuwe Creative Expr. Geneva, een super mooi mal weer, met een leuke gepiercete buitenrand, en weer een prachtige opengewerkte binnenkant. Deze keer heb ik het ivoor fluweelkarton eens met Distress inkt bewerkt ipv. het naturel te houden. Ik dacht....kom...ik doe ook eens gek :-) , en eigenlijk vind ik het resultaat niet eens tegenvallen :-) , dus ik denk dat ik dat vaker ga doen, ik heb die doosjes tenslotte niet voor niets gekocht.....jaren geleden....ze zijn zowat uitgedroogd ....net als ik hahaha.
Verder heb ik de bloemen van de gave Creative Expr. Exquisite Poppy gebruikt....hij is leukkkkk!! :-) En de schattige takjes zijn de Creative Expr. Olive Branches, de swirltak is de Marianne Design Swirls & Leaves en de vlinders zijn van de Craft Emotions Butterflies.
De border aan boven- en onderkant zijn de helften van de Creative Expr. Centaurus  ( zo leuk dat ze deze bordermallen nu zo hebben gemaakt dat je er veel verschillende kanten mee op kunt....je kunt ze nu op 6 manieren gebruiken....handigggg :-)

 ***

De witte links in al mijn blogposten verwijzen direkt naar de artikelen in de webwinkel van Doe@ding.

groetjes, 
Elly

Dit zijn de mallen die ik heb gebruikt:

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje.
    Fijn dat je een foto van de gebruikte mallen erbij zet.
    Spreekt net iets meer dan alleen tekst.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze super mooi zeg!!
    Groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echte weer een juweeltje Elly, heel mooi in dat roze en groen.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning creation Elly!! I adore the colours they are lovely and soft.
    Have a wonderful week.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoim,wat ene geweldige creatie weer zeg!!!En wat leuk die kleurtjes,je mag best wat vaker gek doen,want ik vindt het echt mega mooie kleuren.groetjes en fijne dag nog!!
    Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, weer erg mooie mallen gebruikt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.