vrijdag 30 oktober 2015

Kadokaart houder


Hoi meiden, 

Na de serie van 32 demokaarten die ik afgelopen maand hier heb geplaatst, is het weer tijd voor wat nieuwe maaksels.... 
Ik kan niet beloven dat er zoals afgelopen maand, dagelijks iets nieuws komt hier hoor, maar dat zien jullie dan vanzelf wel ;-)
Ik begin met deze kadokaart houder.
Hiervoor heb ik gebruikt:
Voor de bloem, de Marianne Design Orchid, die blijf ik gewoon prachtig vinden, mede door de tak met knoppen die erbij zit. Hopelijk gaan ze dat bij Marianne Design bij meer bloemen doen :-)
Voor de takjes , de nieuwe Joy Leaf 
De vlinders zijn van Crealies.
Voor het opengewerkte ornament heb ik de nieuwste Creative Expressions Teardrop Adornment gebruikt. 
***
De witte links in deze blogpost verwijzen direkt naar de artikelen in de webwinkel van Doe@ding.

groetjes, 
Elly





2 opmerkingen:

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.