donderdag 15 oktober 2015

Demo nr 19.


Hoi meiden,

Demokaart nr 19.
Hiervoor heb ik gebruikt:

Aan de linkerkant, de Creative Expr. Poinsetta Mini Striplet met daarop de Creative Expr. Classic Poinsetta en de -Filigree Poinsetta. De hulst daarachter is van de Sizzix Tim Holz Holiday Greens, de dennetakjes van de Craft & You Fir Twigs
Aan de rechterkant bovenop, de tekstlabel van de Spellbindersset Snowflake Corner, Border and Tag met daarop de tekst Prettige Feestdagen van Crealies.
Voor de onderkant heb ik de Creative Expr.Snowflake Mini Striplet 2 keer boven elkaar uitgestanst, waardoor dus een grotere achtergrond ontstaat. De lampjes zijn een deel van de MFT Streetlanterns, en het raam is van Precious Marieke ( het tweede gordijn heb ik gemaakt door designpapier dubbel te vouwen en dan uit te stansen, vervolgens het tweede gordijn met de hand te embossen aan de "verkeerde" kant van de mal, zo krijg je dus toch twee gordijnen.) Achter het raam heb ik nog de Leane Deer gebruikt en de Creative Expr. WinterTrees. Om het geheel af te maken heb ik nog de Creative Expr. Classic Poinsetta bovenaan het raam geplakt met de Craft & You Fir Twigs, en in de hoeken nog de Craft & You Holly Leaves.

Voor de complete lijst van gebruikte mallen, klik HIER, dan kom je meteen in de webwinkel van Doe@ding terecht. 

groetjes, 
Elly



1 opmerking:

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.