zondag 29 maart 2015

De demodagen zitten er weer op....jammer hoor :-)

Hoi meiden, 

De demodagen waren weer een groot succes, en wij hebben met er z'n allen weer van genoten. Jullie ook?? Het was super leuk om mensen in het echie te ontmoeten die ook wel eens reacties achterlaten op de kaartjes die ik op Facebook plaats.
Vanaf vandaag hoop ik elke dag weer een kaartje hier te plaatsen, zodat alles wat ik bij me had uiteindelijk ook weer hier op mijn blog te zien is. Ik zet er uiteraard weer de gebruikte mallen bij, met linkjes naar de webwinkel van Doe@ding , zodat jullie ze, als je dat zou willen,  alsnog daar kunnen bestellen. :-) 

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Een prachtig opengewerkt ovaal, dat komt van de Creative Expressions set Caribbean Island Collection Background.
Het "vierkante" frame in het midden komt van de Crealies XXL set nr. 16.
Het tekstlabel en de klimophoekjes komen van de Creative Expressions Greek Island Collection ,Corner, Border and Tag.
 De blaadjes komen van de MFT set Wild Greenery, en de vlinders zijn van Crealies.
Het groen is gekleurd met Pan Pastel (220.1)

groetjes,
Elly

2 opmerkingen:

  1. Het was zeker gezellig bij de Doe@ding dagen. Het was leuk om je weer eens te ontmoeten, en al het moois te bewonderen wat je gemaakt hebt.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bardzo piękna praca.
    Wspaniale wykonana i cudnie się prezentuje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.