zondag 29 juni 2014

Ben verliefd............


Hoi meiden,

Ik ben vandaag weer moeder geworden .........van dit lieve puppemeisje Bounty♥. Een Havenesertje van 6 maamdjes jong.  Na de dood van mijn andere twee hondjes vorig jaar, dacht ik....nooit geen hondje meer, want het verdriet toen ik ze moest laten inslapen was heel groot en dat wilde ik nooit meer meemaken. Maar het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan en dit schatje kwam voor mij precies op het goeie moment in mijn leven. En ik ben er heeeeeel gelukkig mee!

groetjes,
Elly

11 opmerkingen:

  1. Geen wonder dat je daar als een blok voor gevallen bent.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw Elly wat een scheetje uh ik bedoel natuurlijk schatje. Geniet er maar van hoor. Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations Elly on the new member of the family.
    hugs
    sharon:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oiii...what a sweet,really beautiful.
    Good luck to the new family member! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh wat een dotje en zo'n mooie kleur....geniet er van Elly....ben jaloers..;p lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hondje Elly. Geniet er van, ziet er schattig uit !
    Liefs
    Françoise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Elly
    Wat een "snoepie".Veel liefde en geluk met dit schatje.
    Warme groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverd El. En wat fijn dat ze op je pad gekomen is. Heel veel geluk met haar( ben een klein beetje jaloers... een klein beetje maar!!) Ik kom haar snel in het echie bewonderen. We moeten snel maar weer eens afspreken om bij te kletsen en te freubelen!!
    Liefs van monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elly

    Wat een schatjes en je creaties bekeken zijn schitterend.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje om te zien Elly ! was ze niet beledigt na dr kappersbeurt ?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.