dinsdag 11 maart 2014

Sterkte


Hoi meiden,

Deze keer heb ik weer eens een Martha Stewart randpons (Vintage Lace) van het rek getrokken om de zijkanten van de kaart mee te ponsen.  Ook wel weer eens leuk vind ik, zonde om daar niks meer mee te doen.
In de linkerbovenhoek heb ik de Memorybox Melinda Corner  gebruikt met daarop bloemetjes van de Memorybox Petal Party
De vlinders komen van de Tonic Studio's set Mazarine Blue.....
en de letters zijn van de superleuke nieuwe Memorybox Alphabet Soup, leuke kleine lettertjes, perfect maatje voor op een kaartje, en .....ook niet onbelangrijk, ze zijn super goedkoop voor een alfabet :-)

groetjes, 
Elly




7 opmerkingen:

  1. ook deze is supersss

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Elly prachtig en mooie stijlvolle kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Elly..♥
    Ben even door je posten gaan wandelen ..wow♥ wat is het een kunst♥ van jou om al die prachtige♥ kaarten te maken..ik vroeg mij af of je ze ook verkoopt?
    Fijne Lente☼ dag Lieve♥ gr Gaby..♥..;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze weer schattig geworden. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Elly weer een schitterende, laat ik nou ook die randpons hebben...... dank je voor weer wat inspiratie.
    Groetjes en een fijne dag, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een geweldige kaart en zeker wat kleur en gebruikte stansen betreft!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful card Elly, love the delicate color and those gorgeous die cuts.
    pam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.