maandag 14 oktober 2013

Merry Christmas ( again :-) )

.

Hoi meiden,

En nog maar een Merry Christmas kaart :-) ......hoop dat het jullie nog niet verveelt !? :-)
Voor de tekstmal heb ik weer de mooie Memorybox Merry Christmas Tidings gebruikt.
In de hoeken rechtsboven en linksonder heb ik de Memorybox Melinda Corner geplakt. De kerstballen zijn de Memorybox Lucca Ornaments. 
En de borders zijn van de Spellbinders Scalloped Borders One.
De kaart is weer gemaakt met wit Fluweelkarton, bewerkt met Pan Pastel Ultramarine Blue Tint.

groetjes, 
Elly
 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Elly,
    Weer heel mooi, Dat vogeltje!!!!!
    Gr. Jorita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Elly, Wat een mooie kaart weer. Wit is altijd wel mooi. Maar deze is super. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een ware beauty Elly! Prachtig, wat een stijlvolle en chique kaart! Ik heb nog even terug gekeken en ik wil je even mijn complimenten geven hoor Elly, het ziet er zo mooi uit allemaal!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige snijmallen heb je gebruikt voor deze kaart! Heel mooie gecombineerd :-)
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW!!! This is a beautiful card :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een supermooie kaart elly!
    en nee hoor het verveeld zèker niet
    ik vind al uw kaarten geweldig!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Elly...Gosh I love your cards....so beautiful, love the white CAS one...beautiful hun!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.