vrijdag 4 oktober 2013

All white


Hoi meiden, 

Deze keer een witte kaart met de Spellbinders Majestic Labels Twenty-Five. 
Met één van de mallen van deze set heb ik de mooie opengewerkte binnenkant gemaakt. Aan de boven- en zijkanten van de kaart heb ik delen van de Spellbinders Gold Majestic Circles geplakt.In het midden heb ik de Poppystamps Blooming Poinsetta geplakt met daaronder de Memorybox Gwyneth Flourish. 
Om het wit van de kaart toch een beetje te laten spreken heb ik het hier en daar een beetje bewerkt met Pan Pastel Ultramarine Blue Tint.
Het is een enkele kaart geworden en om deze toch te kunnen laten staan heb ik de Tim Holz Small Easel gebruikt ( ook een echte musthave!!!)

groetjes, 
Elly

12 opmerkingen:

  1. Moooooooooooooiiiiiiiii weer zeg, knap hoe je elke keer weer van die schitterende kaarten krijg,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh wow,dit is genieten...wat een plaatje en met allemaal super mooie mallen,ik ben er weg van!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschone kaart
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW! Elly, this card is fantastic!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Elly, wat een mooie kaart weer, altijd zo knap hoe jij dat maakt!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de laatste dagen weer 3 prachtige creaties gezien van je. Elke keer weer genieten zoals jij mallen weet te combineren!
    Fijn weekend,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ellie, wat een prachtige kaart is dit weer geworden, zo sereen en chique, echt wonderlijk mooi. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.