zaterdag 28 september 2013

De demodagen zijn weer achter de rug.....


...........en ik heb weer veel enthousiaste bezoekers gezien en gesproken. Samen met mijn dinnetjes Jeannette (l) en Monique(r) heb ik dus weer een superrrrr weekend gehad! Op naar de volgende demodagen in maart maar weer :-).

*****
De komende weken zal ik mijn gemaakte kaarten hier op mijn blog plaatsen met links naar de bijbehorende gebruikte materialen, zodat jullie, mochten jullie gisteren of vandaag nog getwijfeld hebben met een aankoop haha , de mallen alsnog kunnen bestellen bij Doe@ding. :-).

Hier dan de eerste .....

,

Hiervoor heb ik gebruikt:
Voor de basis, de Spellbinders Grand  Decorative Circles One. Deze dubbel gevouwen en daartegenaan zit de Go Kreate Large Frame Frilly #7 , met op de hoeken daarvan de Marianne Design Ivy Corners,
en bovenaan de JoyCrafts Banner.
Daarop heb ik een frame gemaakt met de Spellbinders Stately Circles met daarin de Memorybox Precious Ornaments.
Links en rechts onderin heb ik een deel van de Memorybox Gabriella Border geplakt. De vlindertjes zijn van CheeryLynn.

groetjes, 
Elly
 


23 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende creatie, prachtige mallen gebruikt
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was SUPER!!!! Ik zit de hele avond nog na te genieten en mijn "goud"te bewonderen.
    Heerlijk om nog even na te genieten met een van jouw prachtige kaartjes!! ...Ik denk dat ik toch op korte termijn nog effe terug moet!!
    Liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Elly,

    Wat was het weer gezellig op de Demo dagen van Doe@Ding en wat leuk hebben we weer gekletst al is het maar over een stans wat kan je daar toch gelukkig van worden he ha ha.
    Ik vond het weer leuk om je te zien.
    Tja en je kaarten zijn allemaal schitterend.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeee dinnetje (m),
    Wat een heerlijk feessie was het weer he? We zijn een superteam hoor!
    En je kaartjes houden het feestje de komende weken nog even aan de gang. Dit is alvast een beauty!

    Knuf,
    Jeannette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zal best heel gezellig geweest zijn en er zullen veel mooie dingen te zien geweest zijn !Ben benieuwd wat je ons laat zien !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jammer dat het voor mij tever weg is want wat lijkt me dat leuk om daar zo samen te mogen zitten. Ik verheug me alweer op je mooie kaarten die we te zien gaan krijgen.
    Fijne zondag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig om overal de leuke reacties te lezen, volgens mij is het voor iedereen een heel geslaagd event geweest Elly. De bezoekers en de medewerksters aan deze dagen zijn allemaal enthousiast, lekker nagenieten van alle gezelligheid! Het belooft nog wat denk ik zo wat je ons deze week zal laten zien. Dit is een fantastische beauty!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow that's amazing, just fabulous!!!! I cant' wait to see more of them.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart. Echt heel mooi. Groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Elly, het ziet er weer prachtig uit en heb jullie wel gemist hoor, kon er helaas niet bij zijn deze keer! liefs Mirandax

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Elly. I'm glad you're back on the blog and with such a beautiful card. There is something to admire

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend, ik heb weer genoten van je creaties in het echie,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. yEAHHHHH THE ELLY IS BACK!! Wat zijn het toch altijd weer leuke en sprekende kaarten van jou! echt weer een toppertje heb je gemaakt en zo lief!!

    gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Elly,
    Wat was het fijn jou weer te ontmoeten.
    Het waren zo veel prachtige creaties die je had gemaakt, dat ik bij benadering ze niet kon onthouden.
    Maar........je zei dat ze allemaal nog op je blog komen te staan, dat is dan naaaaaaaaaaaaa genieten.
    Deze is al een pracht project.
    Tot de volgende demo dagen, groetjes Jorita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee Jorita, het is toch gelukt nu met een berichtje zie ik :-) Je ziet het, de aanhouder wint :-). Was hartstikke leuk om jou ook weer te zien en spreken, nog bedankt voor je lieve woorden en complimentjes. Enne...tot ziens in maart!!

      Verwijderen
    2. Hoi Elly,
      Ja ik had het gezien, fijn he!
      Ik ga weer genieten. Zeker tot ziens in maart,
      Groetjes Jorita Grond

      Verwijderen
    3. Ik moet nog even wachten met de rest op mijn blog te zetten, want alle gebruikte artikelen staan nog niet terug in de webwinkel van Doe@ding, en ik link de artikelen altijd meteen door naar de webwinkel. Dus nog even geduld, de rest komt er zo spoedig mogelijk op hoor :-)
      groetjes, Elly

      Verwijderen
  15. In het echt was hij nog véél mooier omdat de diepte dan goed te zien is maar hier is het ook een plaatje Elly,goed voor jezelf blijven zorgen he? Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.