zondag 2 december 2012

Scenery

Hoi meiden, 

Ik vind het tegenwoordig ook erg leuk om scenery kaarten te maken ( binnenkort volgen er meer op mijn blog). Marlous heeft daar heel veel leuke mallen voor, van bijvoorbeeld  Memorybox, Poppystamps en Cottage Cutz en My Favourite Things.( neem zelf eens een kijkje door op de links te klikken) Voor deze kaart heb ik de kerstbomen gebruikt van Cottage Cutz, het kerkje van Marianne Design, de kale bomen, Twiggy Trees van Memorybox, de wolken zijn de Puffy Clouds van Memorybox, en het hekje is de Mini Picket Border van Poppystamps. Achter de raampjes heb ik vellum geplakt en op de bomen zit Liquid Appliqué als sneeuw. Alles weer ingekleurd met Pan Pastels.

groetjes, 
Elly

15 opmerkingen:

  1. ziet er weer goed uit elly
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een schitterende kaart weer elly dat raam van je vorige kaartjes is dat ook een stands !
    en zo ja van welk merk bedankt alvast grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lovely card, I love these scenery cards! Now I got more dies to put on my wishlist (the never ending one!)

    Greetings from a white and snowfull Denmark

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zeker mooi, want je beeld zo een
    mooi tafereel uit, prachtig hoor,
    zeker mooie mallen.

    Fijne en gezellige zondag,
    grtjsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een pracht Elly.
    Echt schitterend mooi.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor!!! We kunnen de komende tijd nog meer prachtige creaties verwachten, heb ik uit 'betrouwbare bron' vernomen.
    Ik verheug me erop!!
    Groetjes, iIneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een erg mooi scenery kaartje Elly, ik ben er ook dol op. Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een sfeervol tafereeltje! Erg mooi!

    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Elly, Wat een sfeervol kaartje is dit geworden.Dat kerkje is enig gedaan. Meteen bij je kaart met Pan Pastel gekeken. Super mooi gedaan. Ik moet deze Pastel ook meer gaan gebruiken. Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Elly,nu scenery-kaarten gaan je dus ook al mooi af,een heerlijk winters tafereeltje.Je kaartje hieronder is ook erg sierlijk,schitte-
    rende mallen heb je gebruikt,en ik wordt ook wel een beetje nieuwsgierig naar wat er gaat komen,hihi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart weer Elly.

    Groetjes, wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Elly, this is another amazing and creative project. I love it!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.