donderdag 6 december 2012

Kersthanger


Hoi meiden, 

Deze keer een kersthanger ( deze was van de week ook al te zien op het Noor!Design Blog).
Hiervoor heb ik 6 maal het vierkante frame 6002/0147 uitgestanst, en 4 maal de 6002/0149  rand. De frames heb ik van een "raampje" voorzien door het midden eruit te stansen met een ronde Nestabilitie. Vervolgens heb ik met een iets grotere ronde Nestabilitie 3 cirkels gestanst van mica, en die telkens tussen twee Frames ingeplakt. De Noor!Design randen heb ik dubbelgevouwen en vastgeplakt, en die dienen als tussenstukken en ophangoog van de hanger. Voor de bloemen heb ik de Poppystamps Poinsetta gebruikt, en voor de mini scenery in het midden, de Cottage Cutz mal Moose and Trees. Alle gekleurde delen zijn, zoals jullie inmiddels van me gewend zijn , gekleurd met Pan Pastels, en de "sneeuw" is gemaakt met Liquid Appliqué.




groetjes, 
Elly



15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creatie Elly. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly,en hij was ook al te zien op de demo avond bij Doe@Ding.
    En in het echt is hij nog 100x mooier (lol)
    Wat een prachtige creatie heb je gemaakt, hoe krijg je steeds weer verzonnen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zag hem voorbij komen, hij is werkelijk schitterend,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk geworden elly, je verzint toch iedere keer weer iets aparts
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb deze inderdaad al gezien, maar ik vind het nog steeds geweldig.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een prachtige werkje Elly.

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje Elly, ook leuk voor een workshoppie! liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf gedaan. Ik heb deze beide mallen ook, ik denk dat ik eens ga proberen in die trant ook iets te maken. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan hoor Elly,ziet er chique uit,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee hoor, het is een hele mooie hanger
    geworden, gaafff.

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I saw this on the Noor! blog, but I had to comment on it again here because it is so beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent weer lekker bezig geweest deze week met je creaties. Het zijn weer stuk voor stuk beauties! Prettig weekend, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.