woensdag 24 oktober 2012

Iets anders dan anders...

Hoi meiden,

Vandaag eens iets wat jullie niet van me gewend zijn :-) ........een kaart met een  Magnolia afdrukje!! Laatst waren Cora en Jeannette hier voor een gezellig freubeldagje, en toen stelde Cora voor om een Magnolia stempeltje in te kleuren met 1 kleur potlood (de Faber Castell Nougat) en.......ik vond het leukkkk!! Niet dat het resultaat superfantastisch is, want ik ben tenslotte geen kleurwonder, maar ik vond het leuk genoeg om er een kaartje mee te maken:-) ( die Faber Castell potloden kleuren trouwens heerlijk, en ik heb dit kleurtje toch maar aangeschaft (nou,eigenlijk gekregen van mijn dinnetje :-) ), want dit wil ik nog wel eens doen :-) ).

Marlous heeft weer nieuw karton in de winkel, het fluweelkarton. Het is prachtig van structuur ( zie foto hieronder, klik voor vergroting) , mooi van dikte en het werkt heerlijk!! Het is verkrijgbaar in wel 12 kleuren, van wit, via prachtige zachte tinten zoals creme,  zachtblauw, zachtrose, zachtgroen en zalm tot paars, rood en groen. Een aanrader!!

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Wit fluweelkarton, een Magnolia stempeltje natuurlijk :-), met daaromheen een frame van de Spellbinders Labels Twenty-Eight.
In de hoeken rechtsboven en linksonder de CheeryLynn hulsttakjes, en in de andere twee hoeken , de Nellie Snellen Poinsetta en de Spruce Twigs van Magnolia.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden ;-) 

groetjes, 
Elly



32 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Elly.
    Superleuk om in 1 kleur in te kleuren.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. elly, yuor cards are allways so beuatifull - I love them very much..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elly,wat een prachtige kaart!!en hoezo geen kleurwonder,ik vindt het een beauty en op deze manier past het perfect bij jouw eigen (prachtige)stijl van kaarten maken.De kleur is zeker mooi,krijg nu alleen zin in van die lekkere zachte ...noga,hihi,lieve groetjes Miranda
    ps ik hoop zeker meer op dit soort kaarten;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig Elly!!!
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Elly, ook hier maak je weer iets moois van.
    Goed gelukt hoor met maar een kleur (natuurtalent ha ha).
    Echt heel mooi gedaan!
    Veel lefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gekleurd zeg zo in één kleur,
    verbluffend resultaat op een mooie kaart.

    Grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooooooooooooh, ik vind dit prachtig, wat is dat stempeltje leuk in zo één kleurtje, oei, dat ideetje begint zelfs te kriebelen hoor :))))
    Vind het toch echt wel een Elly kaartje ook al is het met een stempeltje erop, super!
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeey Elly

    Wát een BEAUTIE heb je weer gemaakt zeg!!Eigenlijk zijn ze dat altijd! :-) :-) Petje af...

    groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is ook een prachtig mooi kaartje Elly.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ik vindt hem heel mooi ingekleurd hoor!!! De rest van de kaart is ook mooi. Liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel speciaal dit en wat een geweldig mooi effect!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Elly
    Erg mooi met magnolia erop super kleuren en echt een topzwaarst
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Al ben je volgens jou geen kleurwonder, het is toch schitterend gedaan en het geheel is een schitterende kaart geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mag je vaker doen, ik vind het prachtig!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Elly,
    wat bijzonder!
    Ik vind het kleuren heel erg mooi geworden,
    wellicht ga ik het ook eens uitproberen!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vind die kleuren heel mooi!
    Wederom een mooie creatie
    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Elly, is er iets wat je niet goed uit die gouden handen laat komen? Hoe bedoel je "ik ben geen kleurwonder"? Ziet er superstrak uit! Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En....? Staat mijn naam al op de envelop? ;-)

    Liefs, Plien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dat wordt concurrentie voor ons kleurders, groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou JIJ hebt van mij in ieder geval niks te vrezen Diny :-)

      Verwijderen
  21. Super leuke kaart Elly!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Elly,
    Je hebt Tilda PRACHTIG gekleurd en verandering van spijs doet eten. Toch heb je meerdere Tilda's op je blog staan.....dus toch niet helemaal anders ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OOO wat leukkk en ontzettend mooi in een kleur! Ik hou hier wel van!!hihihi Ga lekker door met kleuren en verras ons zo af en toe met een prachtige cute creatie!

    liefs,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een geweldige kaart!Ene....geen kleurwonder? Ik vind dat je het fantastisch heb gedaan.
    groetjes ELvira

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel anders dan anders maar niet minder mooi hoor Elly , toch je stanzen erbij gebruikt , prachtig kaartje !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk leuk leuk!!, m'n potlood ligt al klaar hoor( Dankzij je dingetje ;)).

    Groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Absolutely love your cute card Elly and love all the beautiful details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtig kaartje.
    Heel iets anders dan we van jou gewent zijn, maar ik vind dit best heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.