zondag 28 oktober 2012

Een beetje van......


............Christa, en een beetje van mezelf :-).
Deze keer ben ik eens een leuke uitdaging aangegaan. Christa kwam , na mijn kaartje met Magnolia stempel, op het idee om een combi te maken van één van haar kleursels en mijn stijltje van kaarten maken. Dus zo gezegd, zo gedaan :-). Christa had van de week op haar Facebook een prachtig ingekleurd Magnoliaatje laten zien, dus voor mij was de keuze snel gemaakt.......die moest het worden. Ik ben gek ( én een beetje jaloers hihi) op Christa's kleursels. Zij kan als geen ander kleuren met de Faber Castell  en Prisma potloden!! Geef haar een afdrukje en een doos potloden, en zij maakt er de meest prachtige "schilderijtjes" van.
Gisteren lag dit afdrukje dus op de mat ( voor alle duidelijkheid: ingekleurd door Christa dus!), en ben ik ermee aan de slag gegaan. Nou, dit is dus, wat ik ervan gemaakt heb....
Ben benieuwd wat jullie vinden van onze combikaart :-). 
Ik ga van de week effe met mijn dinnetje Jeannette naar Marlous, dan zal ik hem meenemen, dan kunnen jullie hem daar ook in het echie bekijken :-) (Marlous verkoopt ook de Faber Castells, zowel mooie complete dozen als losse potloden)

groetjes, 
Elly


45 opmerkingen:

  1. Hoi Elly,
    Een beetje van.....en een beetje van.....vind ik meer dan een beetje MOOI. Ik vind dit kaartje een beetje PRACHTIG en nog een beetje meer SCHITTEREND ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Elly

    Nou.......samenwerken kunnen jullie wel hoor. Wat is het een mooie kaart geworden, door het papiergebruik in een kleur te houden komt de stempel nog mooier uit, het is een plaatje. Complimenten voor jullie beiden!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elly,wat een geweldig mooie kaart.
    Van allebei een beetje wordt het een schitterend geheel.
    Ik wou dat ik van jullie allebei een beetje had aan creativiteit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhhhhh wat mooi, echt super
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee en wat heb je er een
    mooie combi van gemaakt.
    Echt prachtig.

    Fijne zondag nog,
    lieve groetjes Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze combikaart is Geweldig!! Complimenten voor jullie allebei.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi die Ellen,

    Ik ken die prachtig ingekleurde kaartjes van Christa. Ik bewonder haar daar enorm om. Dat kan echt niet iedereen. Zeg maar bijna niemand die dat zo mooi doet als zij.
    Maar jouw kaartje is echt een beauty geworden.
    Wat mooi gekleurd en een nog mooier geheel geworden. Je mag best tros zijn op je werk.
    SUPER!! Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lees het berichtje over en zie dat ik de "t" vergeten ben. Maar je weet wel wat ik bedoel.
    Kijk uit naar je volgende combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooh ja jullie zijn een geweldig setje! Prachtig kaartje om jaloers op te worden! Wat een leuk idee zeg van julie saampies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een super combi zeg!
    Helemaal mee eens die Christa kan inkleuren als geen ander.
    Heel leuk kaartje geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beeldschoon kaartje, mooi zoals je de mallen heb gecombineerd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwww hier ben ik wel een beetje stil van....wat geweldig gekleurd en wat een fantastisch geheel is dit geworden!!!
    Heb je dit ook gemaakt op het fluweel papier? Ik ben al een paar keer aan het zoeken geweest maar kan het niet vinden....staat het niet in de webshop???
    Ik ga nu eerst even poesjes uitdraaien want die had ik iemand beloofd en het komt er maar niet van ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi elly en christa
    nou die samenwerking is geweldig gelukt met een prachtig resultaat,moeten jullie vaker doen,hihi
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwww...wat een gave combi jullie samen zo zeg!!!
    Heel mooi gedaan.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Das ist wieder eine super tolle Karte die ihr zwei gemacht habt.

    VLG Gisela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig kaartje met lief en mooi afdrukje.
    mooi gekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Elly

    Wat een schitterende combinatie van jullie samen. Ik ben er weg helemaal van.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier is maar 1 woord voor....SCHITTEREND!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige combinatie, vaker doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie creatie. Een waar kunstwerk!
    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een plaatje
    Maar je hebt ook een goed voorbeeld gehad aan Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schatje Elly. Schitterende creatie weer.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een super mooie en stijlvolle kaart en tilda is prachtig ingekleurd.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  24. in 1 woord... PRACHTIG!!!
    helemaal verliefd!

    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Te gek!! wat een prachtig kaartje Elly!
    Die samenwerking moeten jullie maar
    voortzetten :)
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt er iets heel gaafs van gemaakt Elly , ja zij kan zeker schitterend kleuren !Een prachtige combi zo !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Helemaal te gek Elly!! Een mooi setje zijn we zo ... hahaha. Ieder z'n eigen ding, maar samen een geheel. Je hebt er een pronkstuk van gemaakt ... ben trots op je!
    Maar wist natuurlijk dat dit goed zou uitpakken.
    Knuff van Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou dit is een supercombi geworden. Een prachtig gekleurd afdrukje en een prachtig gestijlde kaart eromheen. Jullie zijn een prachtstel geworden. Van mij mogen jullie dit vaker doen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Adorable, sweet and gorgeous card Elly.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi hoi Elly,
    wat een mooie kaart,
    leuk om zo eens samen te combineren,
    Christa kan prachtig inkleuren!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi El,
    Dat was een supergoed idee van jullie. Het is werkelijk een prachtkaartje geworden. Zowel door het prachtige gekleurde magnoliaatje van Christa als de afwerking van jouw kaart Werkelijk super gedaan meiden!!
    Liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Waanzinnig he Elly,...Chris kan er wat van en jij ook dus een super leuke deal zo....en zaterdag kom ik het mooi's bewonderen hoor;o)

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Elly,
    Wat een leuke samenwerking.
    Daar krijg je wel hele mooie kaarten van!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ha Elly,
    Ziet er perfect uit, idd prachtig ingekleurd!!
    Toch houd ik meer van jouw stijl, zonder stempeltjes.
    Dat vind ik nog steeds zo waanzinnig mooi en creatief!!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. As always, this is beautiful Elly, and Christa's coloring is so beautiful too.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het is een Prachtig kaartje weer Elly.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige kaart Elly.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow in een woord...schitterend.
    Jeetje wat een gave kaart is dat geworden...ben jaloers op jullie alle twee.
    Ik denk dat er wel een vervolg in zit.(HOPELIJK)
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Súpercombinatie vormen jullie samen,zit er geen boekje in ;-)? Ga ik hem meteen kopen,hihi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik zag deze kaart bij Christa en ook aan jouw mijn complimenten. Wat is die mooi.
    Ik ben nu nieuwsgierig naar jouw stijl en kijk even bij je rond.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauwwwww wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Super.!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.